Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je krijgt automatisch een betalingsuitnodiging zodra je registratie als vzw-lid succesvol gebeurd is.
We vinden op dit moment echter geen spoor terug van een aanmelding op jouw naam.
je kan dus best nog eens je registratie herhalen.
Je hebt recht op een Shoot abonnement zolang we je betaling ontvangen voor 10 januari 2019.
Ik heb me net ingeschreven op BD maar nog niets betaald ook geen uitnodiging gekreegen om te betalen, heb ik nog recht op abonnement van shoot ?
groetjes Daniele
Beste,
Net boven je bericht staat een banner met "Beste Wensen!" en wat je moet doen om je in te schrijven.
Erop klikken helpt je verder.
Tot 10 januari heb je nog tijd om te betalen en zo een gratis abonnement van Shoot te verkrijgen.
Moest dat niet lukken, dan is er deze link:https://www.belgiumdigital.com/vzw-i...-vzw-lid-2019/
Ik heb enkele dagen geleden nog een PB van iemand ontvangen die problemen had met in te schrijven.
Ik heb toen dit documentje gemaakt en in m'n Dropbox gestoken.
Ik laat het er nog even inzitten, maar misschien komt het van pas?
Ik heb enkele dagen geleden nog een PB van iemand ontvangen die problemen had met in te schrijven.
Ik heb toen dit documentje gemaakt en in m'n Dropbox gestoken.
Ik laat het er nog even inzitten, maar misschien komt het van pas?
Comment