Een bedenkelijke administratieve en financiële opvolging bij Shoot. Ik heb een abonnement genomen via domiciliëring. Hebben ze TWEE keer mijn abonnementsgeld geind. Ik heb dit reeds in oktober een eerste keer aan hun gemeld met bewijs van mijn bankafschriften. Ze gingen het bekijken kreeg ik als antwoord. Vele reminders en twee maanden verder nog steeds het geld niet terug dat ze onterecht van mijn rekening genomen hebben. Ik begin het stilaan beu te raken, dit is gewoon crimineel! Iemand tips wat ik nog kan doen om mijn geld terug te krijgen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shoot - onterecht geld van rekening gehaald
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Shoot - onterecht geld van rekening gehaald
Da's ook de persoon waar ik contact mee heb gehad meer dan een maand geleden (een maand toen al na mijn eerste melding). Ging het toen ook in orde brengen maar is niet gebeurd. Sindsdien geen enkele reactie meer op mijn e-mails aan hem...
Comment
-
Re: Shoot - onterecht geld van rekening gehaald
Kun je een fout met een domiciliëring niet via de bank laten rechtzetten?
Ik vermoed dat de bank hiervoor toch een klachtenprocedure voor moet hebben, als ze een dienst aanbieden waardoor derden, met jou toestemming, zomaar aan je geld kunnen.
Ik heb hiermee zelf nog nooit problemen gehad, omdat ik uit principe alle domiciliëringen weiger. Ze moeten mij maar een factuur sturen en dan zal ik wel betalen, maar ik wil niet dat anderen zomaar geld van mijn rekening kunnen halen.
Comment
-
-
Re: Shoot - onterecht geld van rekening gehaald
Domicilieringen werken tegenwoordig via de regels van de Europese Direct Debit.
Hierbij heeft de klant altijd de mogelijkheid het geld terug te vragen zonder opgave van reden.
Kijk maar eens op de site van je bank.
Comment
Comment