Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot jaargang 5 - nummer 28 - pagina 69/70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shoot jaargang 5 - nummer 28 - pagina 69/70

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
    is er een probleem met de link naar pdf?
    De pagina wordt gewoon gerefreshed ipv dat de missende pagina opent.
    Op die gerefreshede pagina staat bovenaan (in het groen) "Klik hier om de download te starten". Onze webontwikkelaar is allergisch voor spontaan opende pagina's. Mijn excuses voor het ongemak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
      de kwaliteit van het tijdschrift is er ook serieus op achteruit gegaan
      en hiermee bedoel ik het papier en het drukwerk
      of ben ik de enige die dat vind
      mijn shoot kan je best vergelijken met een tijdschrift dat nat geweest is en dan gedroogd , het papier is golfend als je begrijpt wat ik bedoel
      ook lijken mij de kleuren een beetje flets
      of ben ik de enige die er zo eentje gekregen heb
      mvg
      Nee, je bent niet de enige. Ik ben ermee bezig.

Comment

Verdwenen pagina 70

Beste,

Kunnen jullie via de link op de home pagina van Belgiumdigital.com de vergeten pagina 70 downloaden? ik alvast niet.
        De link blijkt niet te werken of is dit enkel bij mij het geval?

http://www.shoot.be/art/152624/shoot...BB08592D9A029/

Philip Vermeulen
        Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
        Mijn foto site

Comment

Re: Verdwenen pagina 70

Geen probleem, hier.

Tip: heb je de groene link in de linker bovenhoek van het venster gezien en aangeklikt?

g

Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk Bekijk bericht
          Beste,

Kunnen jullie via de link op de home pagina van Belgiumdigital.com de vergeten pagina 70 downloaden? ik alvast niet.
          De link blijkt niet te werken of is dit enkel bij mij het geval?

http://www.shoot.be/art/152624/shoot...BB08592D9A029/

Philip Vermeulen

Comment

Re: Verdwenen pagina 70

Moderator Note: Samengevoegd met andere discussie over de ontbrekende pagina.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Erik, het is natuurlijk niet leuk dit hier te moeten lezen - maar 't is wel een hele troost dat u er op zo'n manier op reageert.
              Ik stel het alvast op prijs - en ja - ook ik ben vragende partij naar een e-abonnement ipv. papier - wel liefst zonder DRM en leesbaar onder linux (we doen graag lastig - ben wel akkoord met watermerk).
              Als dat niet kan - mag't gerust op papier blijven - we hebben ons reductie-gerief thuis staan (een dubbelzijdige scanner die zelfs de dunne duitse C'T aankan).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
                de kwaliteit van het tijdschrift is er ook serieus op achteruit gegaan
                en hiermee bedoel ik het papier en het drukwerk
                of ben ik de enige die dat vind
                mijn shoot kan je best vergelijken met een tijdschrift dat nat geweest is en dan gedroogd , het papier is golfend als je begrijpt wat ik bedoel
                ook lijken mij de kleuren een beetje flets
                of ben ik de enige die er zo eentje gekregen heb
                mvg
                Inmiddels heb ik ook kunnen nagaan wat hier misgelopen is.
                Zoals jullie wellicht weten is de uitgever van Shoot eind september failliet gegaan en in oktober overgenomen. Sinds de overname worden onze magazines bij een andere drukkerij gedrukt. Het drukcontract kwam echter te laat om het speciale papier voor Shoot op tijd geleverd te krijgen, en er is een ander, matter papier gebruikt. Dat heeft voor de vastgestelde problemen gezorgd.
                Men heeft mij toegezegd dat voor de volgende nummers het vertrouwde papier gebruikt zal worden.

Comment

Working...
                X