Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat zou er op pagina 70 moeten staan?
Heeft iedereen een misdruk ontvangen?
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
de kwaliteit van het tijdschrift is er ook serieus op achteruit gegaan
en hiermee bedoel ik het papier en het drukwerk
of ben ik de enige die dat vind
mijn shoot kan je best vergelijken met een tijdschrift dat nat geweest is en dan gedroogd , het papier is golfend als je begrijpt wat ik bedoel
ook lijken mij de kleuren een beetje flets
of ben ik de enige die er zo eentje gekregen heb
mvg
........
mijn shoot kan je best vergelijken met een tijdschrift dat nat geweest is en dan gedroogd , het papier is golfend als je begrijpt wat ik bedoel
ook lijken mij de kleuren een beetje flets
of ben ik de enige die er zo eentje gekregen heb
reclame pagina,s worden niet van een nummer voorzien maar wel meegeteld.
zie ook pagina 72, reclame en verder met pagina 74 dus is 73 eigenlijk de reclame pagina.
dus er ontbreken geen pagina,s maar de doornummering klopt niet.
grt,bouk.
zie ook pagina 72, reclame en verder met pagina 74 dus is 73 eigenlijk de reclame pagina.
grt,bouk.
Lijkt welles-nietes spelletje : Bouk je hebt dikwijls gelijk maar nu niet.
69 = Nieuws met oa Tamron werkt aan superlens
70 = is dezelfde maar moest eigenlijk zijn Lieve Blancquart fotografeert...zie maar PDF
71 = reklame voor lumix GM
72 = Test software Nik analog Efex Pro
grt,bouk.
Maar beide pagina's, die identiek zijn, hebben wel pagina nummer 69 op die pagina staan hoor. Kijk op de 2de pagina maar eens aan de binnenkant van die pagina.
Comment