Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De nummers voor Nederlandse abonnees worden verzonden door onze Nederlandse distributeur. Zij hebben de lijst met na te zenden nummers gekregen met de vraag deze met spoed te behandelen. Ik kan alleen om nog wat geduld vragen.
De lijst met 80 BD-leden die geen Shoot ontvangen zouden hebben blijkt dubbels met de eerste lijst te bevatten, waardoor die leden er dus twee ontvangen. Ik zou zeggen: maak er iemand gelukkig mee.
Er zijn blijkbaar meerdere BD-leden die Shoot 5 nog niet ontvangen hebben, en dus heb ik het even laten nakijken. Door een vergissing zijn 80 BD-leden niet tijdig toegevoegd aan de verzendlijst. Zij krijgen het nummer nagestuurd.
Vanaf nummer 6 zouden deze 80 ongelukkigen hun nummer gelijktijdig met alle andere abonnees moeten ontvangen.
Met onze excuses voor de vertraging.
Erik
Aha, dat verklaart veel! Bedankt voor de tweede zending! :-)
Alles goed ontvangen begin deze week. Ik vond het al raar dat ik deze al 2 weken eerder in de winkel zag liggen..
Canon EOS 5D MKIV | Canon24-70mm F/2.8 USM | Canon70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon135mm F/2 USM | Canon50mm F/1.4 USM
Heb het nog eens nagevraagd bij de Nederlandse distributeur. De nummers voor de Nederlandse BD-abonnees zouden onderweg moeten zijn. Als het nu nog niet lukt zal ik ze persoonlijk moeten komen bezorgen.
Heb het nog eens nagevraagd bij de Nederlandse distributeur. De nummers voor de Nederlandse BD-abonnees zouden onderweg moeten zijn. Als het nu nog niet lukt zal ik ze persoonlijk moeten komen bezorgen.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment