Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is nochtans een makkelijke manier om reclame te maken
Als je een pagina hebt (geen groep, zoals nu) kun je updates verzenden, makkelijk nieuwtjes verspreiden, fans kunnen je taggen in hun status waardoor al hun vrienden je pagina leren kennen en misschien ook een Shoot zullen kopen...
Wat jij nu post op het prikbord van die groep, kan je ook doen bij een pagina. En het komt dan nog in iedereen zijn newsfeed. Bij je groep niet, je bereikt alleen mensen die speciaal komen kijken.
Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...
nog niet ontvangen, maar wacht nog even voor ik werkelijk ga klagen!
meestal was ik toch een van de eerste.
maar ja...........de eerste zullen de laatste zijn en de laatste de eerste hè.
grt,.bouk.
Er zijn blijkbaar meerdere BD-leden die Shoot 5 nog niet ontvangen hebben, en dus heb ik het even laten nakijken. Door een vergissing zijn 80 BD-leden niet tijdig toegevoegd aan de verzendlijst. Zij krijgen het nummer nagestuurd.
Vanaf nummer 6 zouden deze 80 ongelukkigen hun nummer gelijktijdig met alle andere abonnees moeten ontvangen.
Met onze excuses voor de vertraging.
Er zijn blijkbaar meerdere BD-leden die Shoot 5 nog niet ontvangen hebben, en dus heb ik het even laten nakijken. Door een vergissing zijn 80 BD-leden niet tijdig toegevoegd aan de verzendlijst. Zij krijgen het nummer nagestuurd.
Vanaf nummer 6 zouden deze 80 ongelukkigen hun nummer gelijktijdig met alle andere abonnees moeten ontvangen.
Met onze excuses voor de vertraging.
Eirk
wacht geduldig af.
m'n advocaat is trouwens toch op vakantie.
grt,bouk.
Comment