Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het hangt blijkbaar niet af van de locatie.
Ik woon in Turnhout en ben nog in blijde verwachtin van de eerste Shoot.
Misschien moeten eerst de tijdschriften van Turnhout naar Antwerpen en dan terug naar Turnhout?
Volgende week zal ik wel kunnen beginnen kijken en lezen hoop ik.
Spooky, jouw bericht uit Nieuwpoort ondergraaft een beetje onze theorie van "des te dichter bij Turnhout, des te langer we moeten wachten". Hoewel, Bouk wacht ook nog steeds (maar theorieën ondergraven is zijn vak! )
Net de post uit mijn brievenbus gehaald... en ja hoor... de niueuwe shoot is ook tot in het Zuiden van West Vlaanderen geraakt.
Net eens snel doorgekeken en het ziet er dik in orde uit, deed mij in de eertse plaats wat aan Zoom.nl denken maar dan op een meer steilvolle manier (minder drukke layout en de foto's op een knappe manier zonder vervelende tekstballonnen erdoor.)
Heel netjes en dan nog eens helemaal gratis voor de BD-leden, prachtig gewoon !
Ik trek me nu even terug met de 'shoot' om mij wat te verdiepen in de artikels en te genieten van de knappe foto's !
Een half uurtje geleden hier ook in de bus gevallen.
Artikels en foto's zijn een waar genot.
Ben al aan pagina 34, toen ik dacht laat mij eens kijken op BD wat er over Shoot verteld wordt.
Alle lof aan de redactie en aan de samenwerking met Belgiumdigital.
Ga mij nu rustig verder verdiepen in de praktijk van de macrofotografie.
Groeten, Jacques.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment