Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer tof magazine en dit is mijn eerste indruk nog maar wat als ik het gelezen heb
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
"Shoot" vandaag ook ontvangen. ziet er dik in orde uit hoor. Fijn dat ook in het blad de link naar Belgiumdigital prominent aanwezig is. Goede balans van topics, inclusief de link naar het professionele werk. Goede layout, prettig om te lezen (ik kan me nog al eens ergeren bij andere bladen aan de onmogelijke kleurencombinatie van lettertypes en achtergrond en fotobladen hebben die ziekte heel erg - hier niet zo). Artikels zien er fris en nieuw uit (niet zoals de grote teleurstelling bij een ander Nederlands blad waar al heel snel blijkt dat meer dan de helft overgenomen is van een Engels blad). Wat mij betreft een puike start en een verademing om eens een echt professioneel aangepakt blad in mijn eigen moedertaal te kunnen lezen.
Oorspronkelijk geplaatst door marc-en-cielBekijk bericht
Wat een verademing!!!!!
Eindelijk een 'helder' en 'leesbaar' blad, dat over fotografie gaat en goeie foto's bevat.
Ik koop (beroepsmatig) zowat alles wat er aan fotovakbladen te koop is.
Op dit blad heb ik zitten wachten (en het is dan nog gratis!)
Volhouden zo!
Ik zal het woensdag eens meebrengen naar het CVO Marc, kwestie van de medecursisten wat waterachtig te maken
Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.
Wel beste redactie. Ik heb het eerste nummer met zeer veel aandacht bekeken en ook al wat gelezen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben. Knap tijdschrift met een schitterende layout.
En ik voel me natuurlijk vereerd dat mijn winnende challengefoto, het vochtig springertje, er een plaatsje in gekregen heeft. Als amateurfotograaf doet het je toch wel iets. Bedankt hiervoor!
Ook bij mij zat Shoot vandaag in de bus. Meer zelfs. Er zaten 2 exemplaren in de bus!
Een interessant, verzorgd tijdschrift.
Ook ik ben vereerd dat ik een plaatsje heb gekregen met mijn foto (Desolate, SD De Liereman)
Comment