Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

    Wijdvermaarde loop- en zwemwedstrijd voor honden verdeeld in 3 categorieën. Dit is de 155ste uitgave.

    Ze kunnen het gebruiken want de foto's die er nu opstaan zijn echt wel slecht.

    URL: sint bavo vrienden
    Last edited by FotoDirk; 28 september 2005, 14:58.
    Tot sluitertijd, Dirk

  • #2
    Re: Zondag 9 Oktober

    iets meer info? misschien zeker al een plaats? niet iedereen kent sint-bavo van buiten....

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Zondag 9 Oktober

      Er staat toch een URL in de eerste post? Soms niet altijd goed zichtbaar dat het om een url gaat hé. Ik heb het ervoor gezet nu
      Misschien kan de BD-crew er eens over brainstormen of die dingen niet standaard in het blauw kunnen gezet worden. Ik heb het nu zelf manueel aangepast.


      Het is een unieke gebeurtenis in België die plaats vindt te Sint-Baafs-Vijve, piepkleine deelgemeente van Wielsbeke.
      Deze volkse happening bestaat al meer dan 150 jaar.
      Ik heb (nog) geen idee waar het is, maar ik kreeg het ook binnen van een andere hondeliefhebber.
      Last edited by FotoDirk; 28 september 2005, 14:59.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Zondag 9 Oktober

        Aan hun hondenfoto's te merken, zullen ze het zeker appreciëren wanneer er een paar BD'ers op af komen Het lijken eerder frames uit een videocamera

        Comment


        • #5
          Re: Zondag 9 Oktober

          'k Was op de site gaan zien hoor, maar vond er niet direct iets. Toen had de site blijkbaar ook problemen, want de navigatie aan de zijkant werkte toen niet (na 5 minuten geef ik ook op)...

          Heb het nu gevonden hoor! Alle, nu nog ergens op de landkaart

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Zondag 9 Oktober

            Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
            Aan hun hondenfoto's te merken, zullen ze het zeker appreciëren wanneer er een paar BD'ers op af komen Het lijken eerder frames uit een videocamera
            of zon aldi cam van 20 euro..
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Zondag 9 Oktober

              Er staat toch een URL in de eerste post? Soms niet altijd goed zichtbaar dat het om een url gaat hé. Ik heb het ervoor gezet nu
              Misschien kan de BD-crew er eens over brainstormen of die dingen niet standaard in het blauw kunnen gezet worden. Ik heb het nu zelf manueel aangepast.
              Er werd over dit forumonderdeel reeds gebrainstormd en het resultaat kan je hier lezen.

              mod Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #8
                Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                Evenement vindt dus plaats in deelgemeente van Wielsbeke, bij Waregem (komende van Gent, richting Kortrijk is dit afrit 5, voor de rest kan gps interessant zijn). Bedoeling is dat de honden zo snel mogelijk over een "dode arm" van de Leie zwemmen. Eerst moeten de honden wel een kort stukje lopen eer ze in het water kunnen (grote zoom meebrengen??)

                Comment


                • #9
                  Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                  Hei , hondenzwemmen in mijn geboortedorp.
                  Misschien alst weer meevalt nog eens tot daar rijden en zien of ik (oude) bekende tegenkom.
                  Vast eens een aanrader voor wie het nog niet kent , er der geen honderden km voor hoeft te rijden.
                  Digitale groeten
                  K.J.W.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jo
                    Er werd over dit forumonderdeel reeds gebrainstormd en het resultaat kan je hier lezen.

                    mod Jo(han)
                    Niet boos worden Jo, ik zal er vanaf nu op letten. Moest ik nog eens iets tegenkomen dan zal ik de titel juist zetten.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                      Zou daar iedere hond kunnen aan meedoen...... De mijne zit wel graag in het water, maar 'k heb ze nog nooit zien zwemen......
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                        @jdm
                        Voor zover ik mij nog kan herinneren kan iedere hond daar aan meedoen.
                        Er worden ( werden vroeger althans ) 3 groepen gemaakt.
                        Kleine Honden
                        Grote Honden.
                        Ergens honden tussen in

                        Ze moeten allemaal de Leie ( een niet meer gebruikt stuk ) overzwemmen.
                        Enkel is er een verschil in loopafstand vooraleer ze in het water kunnen springen.
                        Leuk om te zien , de ene hond spring direckt het water in den andere staat te twijfellen en nog andere durven helemaal niet.
                        Nog leuker om te zien zijn hun baasjes die maar staan te roepen en fluiten langs de andere oever.
                        En vroeger,in mijn jeugdjaren , heb ik er nog gezien die de koeien achterna liepen ipv in het water te springen zodanig dat er een koei in het water sprong.
                        Nee , haar baasje stond niet aan de andere oever.
                        Digitale groeten
                        K.J.W.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                          Veel kans op, dat we afkomen..... maar het fotograferen, gaat dan op de 2e plaats komen
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                            Veel kans op, dat we afkomen..... maar het fotograferen, gaat dan op de 2e plaats komen
                            waarom 2 de plaats ??????
                            gaan jullie in de plaats van die honden dat eens proberen af te lopen en zwemmen dat traject

                            Zullen dan vast en zekers veel BD ers op af komen dan

                            Ben al lang eens zinnens geweest om honderenen te gaan fotograferen is een windhonden terein niet ver van hier.
                            Zou dat ietske zijn ?


                            Grts
                            Formatje

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
                              waarom 2 de plaats ??????
                              gaan jullie in de plaats van die honden dat eens proberen af te lopen en zwemmen dat traject

                              Zullen dan vast en zekers veel BD ers op af komen dan

                              Ben al lang eens zinnens geweest om honderenen te gaan fotograferen is een windhonden terein niet ver van hier.
                              Zou dat ietske zijn ?


                              Grts
                              Formatje
                              Ge gaat toch niet denken, dat mijn retriever aan de kant gaat willen blijven staan, als zij al die andere hondjes daar ziet lopen & zwemmen Ze zal daar eens rap ingeschreven zijn..... ('t is toch niet alleen mensen van het dorp die mogen meedoen)
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment

                              Working...
                              X