Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)
Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)
Goed zo.
Wij hopen nu wel op foto's natuurlijk
Zelf had ik helaas geen tijd, maar mijn Golden was zeker in het water gesprongen maar er dan waarschijnlijk niet meer uitgekomen.
Als je foto's nodig hebt voor de organisatie, of een website, laat maar weten.... De foto's zijn niet de moeite om op bd te posten, maar ze kunnen misschien intressant zijn, om een indruk van het evenement te geven
Hoi
Ik ben een beetje laat om te reageren op jullie opmerkingen wat betreft de foto's van de Hondenzwemming.
Ze waren inderdaad van slechte kwaliteit doordat het een kopie was uit een tijdschrift.
Als je nu gaat kijken zal je zien dat er een pro aan het werk was.
Volgend jaar nodig ik jullie uit om foto's te nemen en online te plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door geertie
Hoi
Ik ben een beetje laat om te reageren op jullie opmerkingen wat betreft de foto's van de Hondenzwemming.
Ze waren inderdaad van slechte kwaliteit doordat het een kopie was uit een tijdschrift.
Als je nu gaat kijken zal je zien dat er een pro aan het werk was.
Volgend jaar nodig ik jullie uit om foto's te nemen en online te plaatsen.
Mogen we dan eerst 14 dagen op voorhand met onze hond komen oefen, dat we hier niet meer moeten op letten tijdens het evenement En dat we ons volledig op de fotografie kunnen toeleggen
Zeker, geen probleem.
Schrijf de datum maar in uw agenda, zondag 8 oktober 2006. Reeds de 156 ste editie. Laat dan wel weten op welke URL je de foto's plaatst, dan kan ik een link plaatsen op mijn site.
groeten geert www.sintbavovrienden.be
De foto's op de site zien er inderdaad al veel beter uit.
Ik merk wel dat bij het fotoalbum de thumbnail van de 2de en 3de niet overeenkomen met de grotere foto die je krijgt. Nog even aanpassen misschien.
Comment