Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

    Niet boos worden Jo, .....

    neen hoor . Bedankt voor je reactie
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #17
      Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

      Fotodirk,


      Bedankt om dit hier te posten..... Het was in een woord FANTASTISCH ... Mijn hond is wel niet overgezwommen..... maar 't was
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #18
        Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

        Goed zo.
        Wij hopen nu wel op foto's natuurlijk
        Zelf had ik helaas geen tijd, maar mijn Golden was zeker in het water gesprongen maar er dan waarschijnlijk niet meer uitgekomen.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment


        • #19
          Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

          Als je foto's nodig hebt voor de organisatie, of een website, laat maar weten.... De foto's zijn niet de moeite om op bd te posten, maar ze kunnen misschien intressant zijn, om een indruk van het evenement te geven
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #20
            Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

            Heb er enkele foto's geplaatst van het gebeuren.

            dromer

            Comment


            • #21
              Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

              Aha ik heb jouw post gevonden
              Zie hier
              en ook deze
              Last edited by FotoDirk; 10 oktober 2005, 14:12.
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #22
                Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                Hoi
                Ik ben een beetje laat om te reageren op jullie opmerkingen wat betreft de foto's van de Hondenzwemming.
                Ze waren inderdaad van slechte kwaliteit doordat het een kopie was uit een tijdschrift.
                Als je nu gaat kijken zal je zien dat er een pro aan het werk was.
                Volgend jaar nodig ik jullie uit om foto's te nemen en online te plaatsen.

                Vriendelijke groet Geert
                www.sintbavovrienden.be
                Sint-Baafs-Vijve (Wielsbeke)

                Comment


                • #23
                  Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                  Oorspronkelijk geplaatst door geertie
                  Hoi
                  Ik ben een beetje laat om te reageren op jullie opmerkingen wat betreft de foto's van de Hondenzwemming.
                  Ze waren inderdaad van slechte kwaliteit doordat het een kopie was uit een tijdschrift.
                  Als je nu gaat kijken zal je zien dat er een pro aan het werk was.
                  Volgend jaar nodig ik jullie uit om foto's te nemen en online te plaatsen.

                  Vriendelijke groet Geert
                  www.sintbavovrienden.be
                  Sint-Baafs-Vijve (Wielsbeke)

                  Mogen we dan eerst 14 dagen op voorhand met onze hond komen oefen, dat we hier niet meer moeten op letten tijdens het evenement En dat we ons volledig op de fotografie kunnen toeleggen
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                    Zeker, geen probleem.
                    Schrijf de datum maar in uw agenda, zondag 8 oktober 2006. Reeds de 156 ste editie. Laat dan wel weten op welke URL je de foto's plaatst, dan kan ik een link plaatsen op mijn site.
                    groeten geert
                    www.sintbavovrienden.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zondag 9 Oktober - Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve (B)

                      De foto's op de site zien er inderdaad al veel beter uit.
                      Ik merk wel dat bij het fotoalbum de thumbnail van de 2de en 3de niet overeenkomen met de grotere foto die je krijgt. Nog even aanpassen misschien.

                      Verder het evenement blijven organizeren hé
                      Tot sluitertijd, Dirk

                      Comment

                      Working...
                      X