Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

    Bedankt Ronny voor je bezoekje aan mijn website Inderdaad Lea Gilmore is een schitterende zangeres, fijn dat je er ook van genoten hebt!...
    BTW wie wil kan nog tot 17 november van een van haar concerten genieten. Meer info in deze topic


    Embee ook erg bedankt voor je bezoek, 't was echt leuk om met jou de tentoonstelling te doorlopen, ook ik heb ervan genoten!


    Dag iedereen

    zaterdag 12 november ben ik er van 9,30 tot 12uur

    OPGELET, het gemeentehuis is omwille van de brugdag gesloten, wens je toch nog te komen op zaterdag 12.11 dan kan het vermits ik de deur van binnen kan openen, als je voor de deur staat moet je wel even bellen op mijn GSM (stuur me een mailtje dan bezorg ik je mijn nummer) je kan ook naar het nummer van de bibliotheek bellen 02/755.22.90 en zeggen dat je voor de tentoonsteliing komt, dan komen we opendoen...

    sorry voor dit ongemak.



    Ik verwacht zaterdag bezoekers aarzel dus niet om te komen, iedereen is welkom!
    Last edited by eMJeke; 9 november 2005, 19:16.
    eMJeke
    website

    Comment


    • #32
      Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

      Ben deze morgen ook eens langsgeweest en ik vond het zeker de moeite.
      Bedankt MJ voor de leuke babbel en vooral voor de knappe beelden.

      Opvallend hoeveel verschillende stijlen en technieken EmJeeke machtig is maar toch hebben alle foto's iets gemeen: een ziel.
      Het zijn allemaal portretten die iets vertellen en je een bepaald gevoel geven.

      Een aanrader!
      Bert Stephani

      http://www.bertstephani.com

      Comment


      • #33
        Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

        Oef... eindelijk nog eens gewoon Fotografie (en ja met een grote F). Zoals eerder al gezegd: zo'n verschillende stijlen (van "eenvoudig" portret tot alternatief (foto met lamellen, schaduw+kat, ...). Zeer sterk vond ik de emotionele foto's van de, voor mij onbekende, zangeres. Was nog aan het genieten toen mijn bijnaam door de bibliotheek galmde (was wel toepasselijk in deze plaats...). Heb als leuk extraatje mogen genieten van enkele "Hollandse" krakken!
        Voor velen een aanrader: stop met zeuren en streef dit na. Dit heet nl. fotografie!!!
        Website: http://www.d-eye.be

        Comment


        • #34
          Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

          Dag eMJeke,

          Proficiat met je tentoonstelling.
          Er zaten prachtige foto's tussen en bedankt nogmaals voor je uitleg omtrent enkele foto's. Je moet er maar aan denken en het dan nog zo uitwerken.

          Groeten,
          Bert
          Groeten,
          Bert
          http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

          Comment


          • #35
            Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

            Bedankt Super22, James Joyce en Hornet voor jullie hele fijne reactie hier, maar vooral bedankt voor jullie bezoek, het heeft me heel veel plezier gedaan en het was echt tof om jullie te ontmoeten en een praatje te kunnen maken.

            CU
            MJ
            eMJeke
            website

            Comment


            • #36
              Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
              Zeer sterk vond ik de emotionele foto's van de, voor mij onbekende, zangeres.
              James Joyes, die zangeres is niemand minder dan Lea Gilmore, hier door velen wel gekend (dankzij embee). De reeks op de tentoonstelling is zeker heel emotioneel, ik heb de foto's gemaakt in 't Kuipke in Gent vorig jaar oktober (zie reeksen op mijn website) en ik herinner me nog dat ik kippenvel had terwijl ik de foto's maakte.
              eMJeke
              website

              Comment


              • #37
                Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
                James Joyes, die zangeres is niemand minder dan Lea Gilmore, hier door velen wel gekend (dankzij embee). De reeks op de tentoonstelling is zeker heel emotioneel, ik heb de foto's gemaakt in 't Kuipke in Gent vorig jaar oktober (zie reeksen op mijn website) en ik herinner me nog dat ik kippenvel had terwijl ik de foto's maakte.
                Dat kan ik zeker bevestigen! Heb haar twee weken geleden ook gefotografeerd tijdens haar optreden met Marc te Ginderbuiten en had ook dat 'waaaw'-gevoel! Een aanrader!

                Greetz, RonnyE

                Comment


                • #38
                  Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                  Beste BD-ers, mijn tentoonstelling zit er op. Langs deze weg wil ik jullie danken voor het bezoek, de steun en de vriendschap!
                  En ja hoe kan ik dat beter dan dan met een bloempje zie showcase!

                  Van ganser harte!
                  MJ
                  eMJeke
                  website

                  Comment

                  Working...
                  X