Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

    Amahoela! Ik lees dit nu pas

    We zijn er de vorige keer niet kunnen bij zijn, maar we doen ons best om naar de vernissage te komen. We moeten gewoon nog enkele praktische zaken zien te regelen, en dan moet het lukken
    Routebeschrijving???
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #17
      Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

      Al genoteerd in je agenda... binnen een kleine maand is het zover!

      Tot dan!
      eMJeke
      website

      Comment


      • #18
        Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

        Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
        Ha! Op tien minuten van mijn Zaventemse deur! Ik zal er zeker naartoe komen! Ben eigenlijk verschrikkelijk benieuwd n.a.v. de commentaren over de vorige tentoonstelling en je gepost foto's hier...
        Succes in ieder geval!
        Aangezien ik ook een Zaventemse deur heb, kom ik zeker eens kijken als ik het niet vergeet.
        Bert Stephani

        http://www.bertstephani.com

        Comment


        • #19
          Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving"

          Nog een week en de foto's hangen!


          Oorspronkelijk geplaatst door super_22
          Aangezien ik ook een Zaventemse deur heb, kom ik zeker eens kijken als ik het niet vergeet.
          eMJeke
          website

          Comment


          • #20
            Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

            't is zover de foto's hangen !!!!
            Tot vanavond of later, in dat geval iets laten weten hé!
            eMJeke
            website

            Comment


            • #21
              Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

              MJ'ke,

              Ik kom dus vanavond, samen met mijn vrouw, naar je foto's kijken.
              We proberen er rond 20u te zijn.

              Tot vanavond.

              hesy.be
              BD0319BE

              Comment


              • #22
                Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                MJ'ke,

                Ik kom dus vanavond, samen met mijn vrouw, naar je foto's kijken.
                We proberen er rond 20u te zijn.

                Tot vanavond.

                OK super tof Hesy, tot straks.


                Hesy en aan iedereen als jullie straks of een andere dag komen, spreek me dan aan hé, want ik kan niet alle gezichten...
                eMJeke
                website

                Comment


                • #23
                  Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                  Zoals hierboven reeds te lezen valt ben ik vanavond naar de tentoonstelling geweest van eMJeke.
                  Ik kan alleen maar zeggen aan iedereen: "Komt dit zien."

                  Dit is een mooie reeks van prachtige foto's en dit allemaal van één persoon. Klasse

                  hesy.be
                  BD0319BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                    Verdo*** MJ, ben ik nu wel vergeten je gastenboek te tekenen zeker...
                    MJ, bedankt voor de fijne avond en de leuke gesprekjes...

                    Wie nog kan gaan - zeker een aanrader !!!

                    Hesy en Ssimons, leuk om met jullie te hebben kennisgemaakt. Altijd boeiend om een gezicht op 'n nickname te kunnen plakken.
                    En nog bekende mensen gezien vanavond...
                    M.a.w. het was de rit meer dan waard !!!

                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #25
                      Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                      Een aanrader !
                      Foto's met inhoud en prachtig gepresenteerd.
                      Voor de kenners, zeker de moeite om naartoe te gaan.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                        Moeikketreimeloe, SSimons, Sammeke, Patricia, Hesy en Kariboe (oei, ik ben toch niemand vergeten hoop ik...), hartelijke dank voor jullie komst op de vernissage het was echt een genoegen jullie te mogen ontmoeten.
                        Echt tof dat jullie gekomen zijn al was het soms van ver, dat doet héél véél plezier!

                        Sky39663, echt tof dat je zaterdagochtend ook gekomen bent, bedankt voor een fijne babbel, en ook voor je tips!


                        UPDATE:
                        Er wordt binnenkort in de bibliotheek van Kortenberg een lezing gehouden over Euthanasie en Prof. dr Wim Distelmans - verantwoordelijk voor het dagcentrum voor Palliatieve zorg "TOPAZ" - komt er spreken.
                        In 2003 heb ik daar eens een fotoreportage over gemaakt, 10 van die foto's zullen vanaf vrijdag 21/10 tot het einde van de tentoonstelling (18/11) ook in de bieb te zien zijn.
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #27
                          Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                          UPDATE

                          Opgelet: de tentoonstelling is niet open op :
                          • dinsdag 1 november (feestdag in België), ik zal er echter op maandag 31.10 om 14.30 wel zijn
                          • vrijdag 11 november (ook een feestdag) maar zaterdag 12 november ben ik er van 9,30 tot 12uur



                          Ik ben er vandaag vrijdag 28.10 om 10.uur en vanavond om 18.uur ook
                          Last edited by eMJeke; 9 november 2005, 13:32.
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #28
                            Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                            Ik kan het niet nalaten om de BD-ers die gisteren en ook zij die reeds de voorbije dagen (in totaal al meer dan 25) naar mijn fototentoonstelling zijn gekomen van ganser harte te danken.
                            Het doet me héél véél plezier, veel meer dan ik hier uitdrukken kan!
                            Last edited by eMJeke; 1 november 2005, 05:38.
                            eMJeke
                            website

                            Comment


                            • #29
                              Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                              Hey Marie Jeanne,


                              ik zie net deze topic. Ik kan er spijtig genoeg niet naartoe maar ik zag op jouw website dat je ook Lea Gilmore hebt gefotografeerd de gospel zangeres uit Amerika.

                              Ik heb vorige vrijdag ook de kans gekregen haar te fotograferen en vind jouw foto's zeer goed geslaagd. Echt een klasse dame en wat een stem. Zwart - wit foto's komen zeer mooi over en zijn af


                              Greetz, RonnyE

                              Comment


                              • #30
                                Re: 15/10 tot 18/11 fototentoonstelling "persoonsbeschrijving" - Kortenberg (B)

                                eMJeke,

                                nogmaals van harte proficiat voor jouw tentoonstelling
                                Heb er gisteren héééél erg van genoten. Zowel van de foto's, als van je "deskundige begeleiding en uitleg bij je werk".
                                Bedankt dat je de tijd nam ( zowat een ganse namiddag niewaar ) om er bij te zijn ...

                                Mensen van BD ... als ge nog niet gaan kijken bent ... HURRY ... 't is meer dan de moeite waard !
                                embee ::: nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X