Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot (B)

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
    Sh*t man, je hebt me betrapt
    Je hebt daar toch geen foto van gemaakt hé
    Hahahhaaa, ik zag je wel vaak rennen, helaas dat moment gemist, dus je hebt weer mazzel Maar top om je eens ontmoet te hebben
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

@ Triker: speciaal voor jouw deze herinnering aan de Middeleeuwsters (of hoe noem je hen?)
      Een 2/3 crop uit het 3/4 origineel. Niks andere bewerking dan resize, ook geen USM!
      Leg me nu nog even uit wat je precies wou bewijzen beste kerel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
        @ Triker: speciaal voor jouw deze herinnering aan de Middeleeuwsters (of hoe noem je hen?)
        Een 2/3 crop uit het 3/4 origineel. Niks andere bewerking dan resize, ook geen USM!
        Leg me nu nog even uit wat je precies wou bewijzen beste kerel
        De persoon in kwestie wou een mooie iris foto van haar oog
        Tja, dan sta ik daar met m'n 50-500
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Triker,

En waarom zou je 50-500 dat niet kunnen? Niet scherp genoeg? Te verre minimale focus distance? Geen statief?

Dave
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird
            Triker,

En waarom zou je 50-500 dat niet kunnen? Niet scherp genoeg? Te verre minimale focus distance? Geen statief?

Dave
            Ik neem aan dat hij teveel beefde
            De reden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
              Ik neem aan dat hij teveel beefde
              De reden ?
              Snappik nie, heeft Triker angst van deze (overigens leuke) deerne ???
              Triker man, waarom zeg je dat dan niet, dan kunnen we mss helpen...naast de groep van "te hoge ISO-ers" een nieuwe zelfhulpgroep maken
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Mag ik er alle ingeschreven fotografen nog eens aan herinneren (het is eigenlijk om mezelf er nog eens te doen aan denken ) dat we in ruil voor onze privileges een CD met onze foto's naar Timothy moeten sturen. Voor degenen die zijn visitekaartje niet mochten gekregen hebben, geef een seintje en dan stuur ik je zijn adres per PM door.

Comment

Ceedeetje is reeds gebrand, nu nog posten

Comment

Pff... ben nog maar bezig om de foto's recht te zetten, we zullen natuurlijk de afgewerkte foto's wel opsturen, maar dat kan nog wel ff duren.

Die van o.a. onze reis moet ik zelfs nog doen...

Comment

DVD'tje is klaar om gebrand te worden. Ben nog een paar conversies van plan, maar dat gaat dit weekend buiten.

Dave
                      pixelpusher

Comment

Yep PCWiet,

Ben ook al twee avonden bezig geweest met Photoshop om een 25 foto's over te houden uit het materiaal van zondag.

Ik weet niet of we er goed aan doen van "snel" te zijn want Timothy heeft me verteld dat hij pas op 1 september echt verhuist naar het adres dat op zijn visitekaartje staat...Soit, 't zal allemaal wel terechtkomen zeker ?

Ik ga in de marge ook proberen om de foto's op mijn skynet webspace te krijgen, (heb al wat geresized met het tooltje van Havezet) maar dat is een "eerste poging" tot gebruik van die webspace en hoewel ik in de informaticabranche zit ben ik in webdesign absoluut ook een wiet !

Nog efkes zeggen dat ik genoten heb van de BD-ambiance zondag langs de zijlijn en van het sluitergebulder van de minolta's
                        Ik kon niet te lang blijven hangen wegens vrouw en drie jonge kinderen ter plaatse, maar het is zeker voor herhaling vatbaar !

Groeten,
                        Geert

Comment

Hallo BD'ers,

Graag langs deze weg allemaal nog eens bedankt vanuit de Orde van de Hagelanders om ons voor ons toch zwaar vermoeiend kampement mee te beleven!

Hopelijk zien we er volgend jaar een heel deel van jullie terug en kan er misschien werk gemaakt worden van een klein BD-plaatsje..
                          Trouwens bedankt voor diegene die al melden wat er nog kon veranderd worden in jullie voordeel.. Zoals die tent op het slagveld bijvoorbeeld, de tweede dag was ie zo goed mogelijk als het ging dicht...
                          Volgend jaar zullen we het ook gewoon met jullie nicknames doen..
                          Blijkbaar voelt het onwennig voor sommigen van jullie om hun echte naam te gebruiken als fotograaf..
                          Heb ook al gehoord dat er een suggestie was voor een soort van leukste fotomomenten-wall (hoe schrijf je zoiets) van de vorige editie te maken volgend jaar..
                          Als er nog negatieve en/of positieve dingen zijn hoor ik het graag van jullie.
                          Suggesties ook altijd welkom!

Jammer dat zondag de vuurshow bijvoorbeeld niet is doorgegaan wegens te slecht weer.. Dat had zeker weer mooie plaatjes opgeleverd..
                          En nu weet ik ook dat zo een vlam van dichtbij vrij warm is...
                          Maandag is het wel gelukt maar dan was alleen onze huisfotograaf en nog iemand ter plaatse... Vraag me niet wie... Als ik de foto's krijg zal ik het wel weten!

Het was spijtig voor diegenen die maandag kwamen dat er zoveel al weg was gegaan zondagavond en maandagvoormiddag... Het waren meer verenigingen dan verwacht die hun tentenkamp afgebroken hadden..
                          Dan wel weer content dat onze valkenier maandag toch nog een show heeft gedaan..
                          Daarom ook niet echt een choreografie tijdens de veldslag maar gewoon het lekker zalig ouderwetse "hack & slash"-gedoe omdat we nog niet eens 15 man aan elke kant hadden staan...

Bedankt aan iedereen!

mvg,

Timothy Lacroix
                          Orde van de Hagelanders vzw
                          Tiensestraat 29
                          3200 Aarschot

ps. Trouwens de foto van die leuke deerne.. Hopelijk heeft iemand van jullie haar blote kont kunnen fotograferen tijdens de veldslag?
                          Ik zou het raar vinden moest het een van jullie niet gelukt zijn, denk dat sommigen onder jullie daar een automatische lens voor hebben !!!
                          Denk nu spontaan aan iemand die altijd extra zilverlingen kwam vragen?
                          Audaces Fortuna Iuvat
                          In Amicitia Unum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy
                            Hallo BD'ers,
                            ps. Trouwens de foto van die leuke deerne.. Hopelijk heeft iemand van jullie haar blote kont kunnen fotograferen tijdens de veldslag?
                            Ik zou het raar vinden moest het een van jullie niet gelukt zijn, denk dat sommigen onder jullie daar een automatische lens voor hebben !!!
                            Denk nu spontaan aan iemand die altijd extra zilverlingen kwam vragen?
                            Snik, snik..... ik wil een herkansing... ze stonden voor mij net op de verkeerde locatie.... ofwel, ik was niet snel genoeg omdat ik met rode oortjes langs de zijkant stond te glunderen van die blote billen actie Maar denk vast wel dat ik ze de volgende keer er wel op krijg... weet nu wie ik in de gaten moet houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                              Snappik nie, heeft Triker angst van deze (overigens leuke) deerne ???
                              Triker man, waarom zeg je dat dan niet, dan kunnen we mss helpen...naast de groep van "te hoge ISO-ers" een nieuwe zelfhulpgroep maken

Hahahahaa, ik ben dol op een hulpgroep om van mijn beven af te komen bij mooie dames

Comment

Héhe, je staat zelfs licht bevend op de cover van het BD magazine (zie chit-chat)

Ik was eveneens verast van die 2 deerne's die plotseling letterlijk hun rok optrokken en hun blote k**t lieten zien, als ze ons nu eens op voorhand hadden verwittigd hé, zelfs TB is zo snel dat ie zelfs een kanonbal kan vastleggen...

Comment

Working...
                                X