Hallo iedereen,
Graag wil ik amateurfotografen uitnodigen voor ons middeleeuws evenement.
Wat valt er zo te zien?
Een historisch kampement, kanonnengebulder, een heuse veldslag, een valkenier, een vuurschow, ...
Mensen zoals ik die er een hele dag rondlopen in historische kledij staan niet zo met een fototoestel, toch gebeurd dit meer en meer omdat iedereen wel foto's wil hebben van de een of andere gebeurtenis tijdens die dagen.
Daar is waar jullie eigenlijk een rol zouden kunnen spelen..
We gaan de mensen die zich op voorhand melden als fotograaf een herkenningsband geven zodat elke middeleeuwer op ons kampement weet van a das een specialeke
.. En we gaan die mensen met herkenning ook toelaten om tijdens de veldslag vrijelijk in de veiligheidszone te mogen bewegen. Dus jullie staan voor het publiek.
Het evenement is gratis voor iedereen.
Wat zit erin voor ons?
Ten eerste: hopelijk minder middeleeuwers met een fototoestel
Ten tweede: de belofte dat wij een cdrommeke krijgen toegestuurd met jullie creatieve foto's (natuurlijk met jullie copyright op)
Er komt zowiezo op onze site een link naar jullie eigen site.
En iedere fotograaf die komt mag ene pakken op onze kosten!
Eventuele interesse?
Mailen graag met de melding welke dag je eventueel komt en uw naam erbij.
Dan kom je op de lijst en krijg je een bandje om bij aanmelding op het evenement zelf
met vriendelijke groeten,
Timothy Lacroix
timothylacroix@skynet.be
Orde van de Hagelanders vzw
Vanaf heden 6/8 is er een inschrijvingsstop.. Enkel voor maandag kunnen we er nog enkelen toelaten...
Mijn excues maar het is niet anders!
Graag wil ik amateurfotografen uitnodigen voor ons middeleeuws evenement.
Wat valt er zo te zien?
Een historisch kampement, kanonnengebulder, een heuse veldslag, een valkenier, een vuurschow, ...
Mensen zoals ik die er een hele dag rondlopen in historische kledij staan niet zo met een fototoestel, toch gebeurd dit meer en meer omdat iedereen wel foto's wil hebben van de een of andere gebeurtenis tijdens die dagen.
Daar is waar jullie eigenlijk een rol zouden kunnen spelen..
We gaan de mensen die zich op voorhand melden als fotograaf een herkenningsband geven zodat elke middeleeuwer op ons kampement weet van a das een specialeke

Het evenement is gratis voor iedereen.
Wat zit erin voor ons?
Ten eerste: hopelijk minder middeleeuwers met een fototoestel
Ten tweede: de belofte dat wij een cdrommeke krijgen toegestuurd met jullie creatieve foto's (natuurlijk met jullie copyright op)
Er komt zowiezo op onze site een link naar jullie eigen site.
En iedere fotograaf die komt mag ene pakken op onze kosten!
Eventuele interesse?
Mailen graag met de melding welke dag je eventueel komt en uw naam erbij.
Dan kom je op de lijst en krijg je een bandje om bij aanmelding op het evenement zelf
met vriendelijke groeten,
Timothy Lacroix
timothylacroix@skynet.be
Orde van de Hagelanders vzw
Vanaf heden 6/8 is er een inschrijvingsstop.. Enkel voor maandag kunnen we er nog enkelen toelaten...
Mijn excues maar het is niet anders!
Comment