Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airforce One?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Airforce One?

Hey!!

Iemand enig idee waar Airforce One geparkeerd staat?

Ik vermoed ergens op de cargo apron maar voor 't zelfde geld staat hij
    binnen en kunnen we er geen glimp van opvangen. Of natuurlijk naast de Antonov kan ook...

In elk geval, deze middag ga ik eens kijken. Als er nog mensen zijn, laat iets
    weten aub!! Ik begin alvast op't dak van de parking met zicht op den DHL apron en de cargo...

Re: Airforce One?

Op het nieuws gisteren vertelden ze dat hij geparkeerd stond op het "oude" gedeelte, dus ik vermoed dat dit apron 4 zal zijn, aan de oude satelliet.

Als hij daar staat, moet hij te fotograferen zijn van achter Rwy 02, hoewel het al lang geleden is dat ik daar nog geweest ben, dus hoe het nu zit met omheiningen en zo ??

Ik moet vanmiddag werken, denk dat ik ook maar wat vroeger ga en eerst eens ga kijken. Anders tijdens de namiddag een beetje airside zoeken als ik tijd heb

Koen
    Nikon D7000 + Nikon D70s + Tamron 17-50 f/2.8 + Tamron 70-200 f/2.8 + Nikon 18-70 + Nikon 50mm 1.8 + Nikon 18-105VR + Sigma 18-200 OS + Sigma 70-300 + Nikon SB600 + Nikon SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
      Hey!!

Iemand enig idee waar Airforce One geparkeerd staat?

Ik vermoed ergens op de cargo apron maar voor 't zelfde geld staat hij
      binnen en kunnen we er geen glimp van opvangen. Of natuurlijk naast de Antonov kan ook...

In elk geval, deze middag ga ik eens kijken. Als er nog mensen zijn, laat iets
      weten aub!! Ik begin alvast op't dak van de parking met zicht op den DHL apron en de cargo...
      Ik werk op den DHL in Diegem ... niks zien passeren vandaag zenne
      Much to learn I still have!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kcoenjae
        Op het nieuws gisteren vertelden ze dat hij geparkeerd stond op het "oude" gedeelte, dus ik vermoed dat dit apron 4 zal zijn, aan de oude satelliet.
        heb de bevestiging op een nieuwssite gevonden. het toestel zou ergens
        op apron 4 staan, blush is uitgestapt aan die ronde 'oude' terminal.

ben eens benieuwd of het toestel daar zomaar in't zicht zal staan

Comment

Volgens mij wel, als je naar de terminal rijdt en net voor de terminal rechts afslaat richting DHL heb je zicht op apron 4. Met wat geluk kan je hem daar zien staan.

Andere mogelijkheid is voorbij Hangar 41 van Sabena technics. Denk dat je dan achter 02 zal moeten zijn.

Koen
          Nikon D7000 + Nikon D70s + Tamron 17-50 f/2.8 + Tamron 70-200 f/2.8 + Nikon 18-70 + Nikon 50mm 1.8 + Nikon 18-105VR + Sigma 18-200 OS + Sigma 70-300 + Nikon SB600 + Nikon SB900

Comment

iemand al iets gezien?
            foto als spiegel of als venster?

Comment

airforce one bevindt zich bij het hoofdgebouw, rechtover frontpark 2, de eerste parkeergarage die je tegenkomt.

hij verstopt zich achter de terminal, je ziet enkel de staart met dat usa vlagske. morgenmiddag eens passeren langs nossegem, van daaruit heb je denk ik een beter zicht! (als het weer het toelaat tenminste)

(doorheen de vensterkes zie je ook de snuit en de cockpit)

Comment

enkele beeldjes genomen van airforce 1 & 2.
                kzal ze deze avond posten...

Comment

airforce 2 ? Is dat de vlieger van Rice ?
                  Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiger
                    airforce 2 ? Is dat de vlieger van Rice ?
                    Airforce 1 is dat vliegtuig waar de president in vliegt. Ongeacht of het die Boeing 747 is of niet. Die helicopter is Marine one als de president er in zit, anders is het gewoon een helicopter

Als ik het goed heb gaat er altijd een backup mee als George gaat vliegen
                    Last edited by ajh; 22 februari 2005, 13:15.
                    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                    lidnummer: BD0371NL

Comment

enkele beeldjes genomen van airforce 1 & 2.
                      kzal ze deze avond posten...

En hem volledig kunnen fotograferen ? Een collega is er naar toe (met mijn toestel ), maar blijkbaar kan je het vliegtuig enkel in stukjes fotograferen...
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                        maar blijkbaar kan je het vliegtuig enkel in stukjes fotograferen...

Oei, oei.. en hoe moet ie dan, zo rap mogelijk, terug thuis geraken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear

Oei, oei.. en hoe moet ie dan, zo rap mogelijk, terug thuis geraken..

Niet mee lachen.... dan gaat een mens al eens brossen op zijn werk (zogezegd om sigaretten, terwijl de mens al 3 jaar niet meer rookt).... en dan komt ne mens met dit hier naar huis .....

:snik: :snik: :snik:

Niemand geen scannerke staan om de communicatie op de verkeerstoren te volgen..... dan kan ik me morgen nog misschien op tijd naar de startbaan reppen..... als his bushiness opstijgt....
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

de pics staan hier:

eindelijk vastgelegd! Airforce 2: Airforce 1: Airforce 1&2: jammer dat ik er morgen bij de take-off nie kan bij zijn :( maar kheb toch dees 3 beeldjes hierboven! ;) greetz,

dan weten jullie meteen wie/wat ik bedoel met airforce 2.
                            heb trouwens geen flauw idee of die zo wel genoemd wordt.

...fantasie heet dan dan zekers?...

Comment

dan weten jullie meteen wie/wat ik bedoel met airforce 2.
                              heb trouwens geen flauw idee of die zo wel genoemd wordt.
                              Airforce 2 wordt dacht ik het vliegtuig genoemd waar de vice-president in reist. Als die er niet inzit wordt gewoon het call sign gebruikt. Geldt ook voor de air force one. Geen president = gewoon vliegtuig.

Heb het ooit eens gezien op discovery. Toen Richard Nixon weg vloog met het vliegtuig was het de Air Force One. Terwijl het in de lucht was werd de nieuwe president beedigd en werd het call sign veranderd in het call sign van het vliegtuig. Dus niet langer Air Force One.

link
                              Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                              lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
                              X