Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VTM Kerstparade

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• VTM Kerstparade

Vandaag in Gent, maandag Genk, Dinsdag Leuven en woensdag Brugge.
    Meer info hier : http://www.vtm.be/tv/index_kerstparade.htm
    Ik ga er vandaag naar toe. Vertrekt telkens om 17u00 (als het donker is dus). Mijn lenzen zijn niet ideaal, dus we gaan weer de ISO moeten opentrekken en wat ruisfoto's maken .

Groeten,

Nat.
    natwork.be

Re: VTM Kerstparade

Ik ga misschien dinsdag naar Leuven, laat maar eens wat foto's zien als je terug bent !!!
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

Comment

Ik ben dus geweest en na 40 minuten in ongeveer 1 a 2 graden te ijsberen kwam ze voorbij. En dat ging allemaal zo snel... Enfin, foto's volgen, maar vandaag niet en morgen ook al niet. Het zal ten vroegste voor dinsdag zijn. Ik heb nog een leven buiten de fotografie ook he
      natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B@rT
        Ik ga misschien dinsdag naar Leuven, laat maar eens wat foto's zien als je terug bent !!!
        wel als nie pijpestelen regent kom ik dinsdag ook nor leuven

Comment

Allee , dan zullen we niet alleen zijn in Leuven , want indien het weer meevalt , zal ik er ook zijn ...
          ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Wie doet er allemaal mee in de parade?
            Ik ga morgen in Leuven ook een tussenstop maken. 'k Ben curieus, 't zal wel druk zijn.

Groetjes!

Loes

Comment

(Zoiets had ik gisterenavond gepost: )
              Ben vanavond naar de Kerstparade in Leuven geweest. Gelukkig het regende niet, dus kon ik mijn toestel meenemen. Daar ik quasi nooit naar VTM kijk, weet ik ook niet wie nu een bekende VTM'er is, laat staan waar hij/zij in meespeelt.
              Door het massaal opgekomen publiek was het ook al niet zo eenvoudig om foto's te nemen. Daardoor ben ik maar in het midden van de weg gaan staan en heb wat foto's van het volk genomen. Tijdens het voorbijrijden van de parade, heb ik me dan ook aan de goede kant van de toeschouwers kunnen zetten om mijn foto's te maken.
              Als ik een albummeke klaar heb, laat ik het hier weten.

BTW, niemand van BD gezien.

hesy.be
              BD0319BE

Comment

Is het wat geworden in Gent?

Comment

Mijn oorspronkelijk bericht dateert van 2 jaar geleden - Ik ben er dit jaar niet geweest...
                  natwork.be

Comment

Working...
                  X