Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
26-30 DEC & 2-7 JAN - Winteravonden - Bokrijk (België)
Collapse
X
-
-
Re: Winteravonden in Bokrijk (tot 7/1)
Wij gaan zaterdag met de fotoclub van Rijkevorsel naar Bokrijk.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Re: Winteravonden in Bokrijk (tot 7/1)
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk berichtJames71
lees PM aub mbt het posten in dit forumonderdeel.
Mvgr
Mod Jo(han)
Comment
-
-
Re: 26-30 DEC & 2-7 JAN - Winteravonden - Bokrijk (België)
Ik ben afgelopen vrijdag naar Bokrijk geweest. Ons gezin was niet echt enthousiast na afloop: het evenement is gewoonweg veel te populair om als fotograaf nog op je gemak met een statief te kunnen fotograferen of als toeschouwer ervan te kunnen genieten. Bij vele gebouwen kon je te dichtbij komen waarbij door de mensenmassa het feerieke effect verloren gaat. Je ziet honderden mensen wandelen, maar weinigen KIJKEN. Dikwijls is de belichting te vlak en zouden kleinere spots en meer schaduweffecten mooier zijn. Aan de watermolen schenen enkele onnozelaars voortdurend met hun staaflamp in mijn lens tijdens lange belichtingen. Op de parking begon een (licthjes beschonken?) bezoeker 'Filme! Filme!' te brullen toen ik met mijn materiaal terugwandelde naar de auto.
Al bij al teleurstellend al leverde het hier en daar wel toffe beelden op.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment