Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototentoonstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fototentoonstelling

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
    Erger nog - nu moet ik zien te weten te komen wanneer Roadrunner naar die tentoonstelling komt... want nu ben ik natuurlijk bang ! MJ ???

Greetz, Kariboe

geen probleem Kariboe, je kan gerust zijn... ik heb een berichtje gekregen van Roadrunner, hij kan niet komen. Zou hij zelf wat schrik hebben nu hij weet dat jij komt... tja mannen met een grote mond hé
    eMJeke
    website

Comment

Ah deze had ik hier nog niet gezien vermits ik dit centrum als ex sint lambrechts woluwe bewoner weet zijn en ik daar nog regelmatig in de buurt ben ga ik zeker eens kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
        geen probleem Kariboe, je kan gerust zijn... ik heb een berichtje gekregen van Roadrunner, hij kan niet komen. Zou hij zelf wat schrik hebben nu hij weet dat jij komt... tja mannen met een grote mond hé
        Sonyke,Stef...hebben afgesproken om op een avond te komen dat ons Silke net haar eerste toneelvoorstelling geeft.En dat mag ik natuurlijk niet missen!Vind het wel spijtig want die mannen uitlachen is altijd plezant (en niet moeilijk,als je die knuppels ziet kan je ook niet anders dan lachen )

Ik zou eventueel wel op een zondagvoormiddag kunnen komen.Dan is het open van 10.00 tot 13.00 zag ik net en onze MJ is aanwezig (om er enen op te doen!!!).Dan moet ik wel alleen komen
        Danny's Photosite

Comment

Hallo eMjeke wij denken op zondag 30 januari in de voormiddag eens af te komen , en wij twijfelen er niet aan om daar mooie fotografie te kunnen bewonderen

Groetjes en tot dan

Erik.D en Trees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
            Ah deze had ik hier nog niet gezien vermits ik dit centrum als ex sint lambrechts woluwe bewoner weet zijn en ik daar nog regelmatig in de buurt ben ga ik zeker eens kijken.
            Oh maar dan verwacht ik je zeker op de tentoonstelling Kevlar!
            eMJeke
            website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D
              Hallo eMjeke wij denken op zondag 30 januari in de voormiddag eens af te komen , en wij twijfelen er niet aan om daar mooie fotografie te kunnen bewonderen

Groetjes en tot dan

Erik.D en Trees
              Hallo Erik en Trees
              Ik verwacht jullie op 30 januari, tot dan!
              Last edited by eMJeke; 15 januari 2005, 06:50.
              eMJeke
              website

Comment

De vernissage is achter de rug het was fantastisch, 65 à 70 mensen zijn komen kijken, waaronder vele BD'ers van over het hele land fantastisch.
                Bovendien zijn er ook op zaterdag en zondag samen nog eens twintigtal bezoekers geweest waaronder een achttal BD'ers uit België én Nederland WOW!

Héél erg bedankt voor jullie bezoek dat heeft me enorm plezier gedaan. Ik kijk nu al uit naar de komende dagen want enkele onder jullie hebben hun bezoek ook al aangekondigd.

MJ
                Last edited by eMJeke; 24 januari 2005, 08:53.
                eMJeke
                website

Comment

Tof dat er zoveel BDers gekomen zijn Ik was er ook bij en het was heel zeker de moeite waard !
                  Dus aan al de andere BDers : niet twijfelen, maar gààn !!! Er is maar 1 adres :

Gemeenschapscentrum Op-Weule
                  Sint-Lambertusstraat 91
                  1200 Sint-Lambrechts-Woluwe

That's the place to be !!!!!!!!

Comment

Oei, ik ontdek dit nu pas. Vernissage dus gemist. Ik kom zeeeeeeker kijken. Waarschijnlijk woensdag tussen 18 en 19u, na mijn werk, tenminste, als de straten van St-Lambrechts-Wwe dan sneeuwvrij zijn, want mijne motor is geen sneeuwscooter.
                    BD0252BE

Comment

kan geen kwaad hoor, schuiven zal hij doen, sneeuwscooter of niet
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orval
                        Oei, ik ontdek dit nu pas. Vernissage dus gemist. Ik kom zeeeeeeker kijken. Waarschijnlijk woensdag tussen 18 en 19u, na mijn werk, tenminste, als de straten van St-Lambrechts-Wwe dan sneeuwvrij zijn, want mijne motor is geen sneeuwscooter.
                        welkom Orval
                        Momenteel (dinsdagochtend) zijn ze hier nog sneeuwvrij, de zon schijnt... hopelijk blijft het dus zo tot woensdagavond!
                        eMJeke
                        website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orval
                          Hallo Orval
                          bedankt voor je bezoek en je fijne reactie in het gastenboek. Spijtig dat ik je gemist heb!
                          groetjes
                          MJ
                          eMJeke
                          website

Comment

Ben vandaag ook eens langs geweest.

Ik heb wel moeten vragen om het licht aan te doen want zo in den donker ging dat nu niet echt.

Maar het was de moeite waard!

Een prachtcollectie veel absolute toppers in mijn ogen en toch ook weer het bewijs dat afprinten en inkaderen toch de beste manier is om foto's tot hun volle waarde te laten komen.

Sommige had ik hier al eens gezien maar ik vond ze zo toch nog beter. Andere waren nieuw voor mij maar lieten een indruk achter.

Diegene die ik echt niet kan vergeten is (alhoewel ik de titel wel vergeten ben) "spreektijd voor mus" of zoiets. Gewoonweg prachtig!.

Gefeliciteerd met deze collectie!

Comment

Leuk Kevlar dat je bent langsgeweest, maar als ik het goed begrijp ben je gisteren maandag geweest, wel dat is dan normaal dat er geen licht brandt want dan is de tentoonstelling gesloten Nu ja toch fijn en gelukkig dat men je heeft binnengelaten.

Inderdaad afdrukken en inkaderen geeft de foto net dat ietsje extra's, ik was zelf ook aangenaam verrast door het resultaat!

De foto waarvan je spreekt heeft als titel: "Tijdens het spreekuur van de mus"
                              Bedankt voor je interesse en je fijne commentaar!
                              groetjes
                              MJ

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                              Ben vandaag ook eens langs geweest.

Ik heb wel moeten vragen om het licht aan te doen want zo in den donker ging dat nu niet echt.

Maar het was de moeite waard!

Een prachtcollectie veel absolute toppers in mijn ogen en toch ook weer het bewijs dat afprinten en inkaderen toch de beste manier is om foto's tot hun volle waarde te laten komen.

Sommige had ik hier al eens gezien maar ik vond ze zo toch nog beter. Andere waren nieuw voor mij maar lieten een indruk achter.

Diegene die ik echt niet kan vergeten is (alhoewel ik de titel wel vergeten ben) "spreektijd voor mus" of zoiets. Gewoonweg prachtig!.

Gefeliciteerd met deze collectie!
                              eMJeke
                              website

Comment

@ Filipo: ik kom net van de tentoonstelling en merkte dat je een berichtje hebt nagelaten in het gastenboek .... bedankt ook voor je interesse!
                                groetjes
                                MJ

Voor de liefhebbers: De tentoonstelling loopt nog tot zondag...
                                Last edited by eMJeke; 8 februari 2005, 18:47.
                                eMJeke
                                website

Comment

Working...
                                X