Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototentoonstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fototentoonstelling

Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
    @ Filipo: ik kom net van de tentoonstelling en merkte dat je een berichtje hebt nagelaten in het gastenboek .... bedankt ook voor je interesse!
    groetjes
    MJ
    Ik heb maar getekend met mijn nickname van op het BD-forum want anders wist je wellicht niet dat ik het was ... en nu blijkbaar wel
    En ik had je post hier gisteren idd niet gezien, dus bij deze : graag gedaan
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
      Ik heb maar getekend met mijn nickname van op het BD-forum want anders wist je wellicht niet dat ik het was ... en nu blijkbaar wel
      En ik had je post hier gisteren idd niet gezien, dus bij deze : graag gedaan
      Inderdaad Filipo met je nickname wist ik onmiddelijk wie je was, ik ken maar één Filipo. Normaals bedankt voor je komst!
      eMJeke
      website

Comment

De tentoonstelling is ondertussen afgelopen maar ik wil nog graag even gebruik maken van deze topic om jullie van ganser harte te danken voor jullie bezoek, de fijne babbel, de interesse... enz, enz, enz, dat maakte het nog meer de moeite waard en zoals iemand zei: Behalve foto's maken is fotografie ook boeiend want je leert fijne mensen kennen met dezelfde interesse en passie! TOF!

Tot de volgende keer!
        Last edited by eMJeke; 17 februari 2005, 12:33.
        eMJeke
        website

Comment

Working...
        X