Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzendag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lenzendag

Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
    Kan ik van iemand te weten komen waar en vanaf hoe laat de lenzendag op 30-10 wordt gehouden?

Sorry voor domme vraag misschien
    Kasteel Rivierenhof te Deurne (Antwerpen) vanaf 9.30 tot 14.00, als er niets gewijzigd is en anders mail je maar eens naar corne@cornevaniperen.nl !

Zeker de moeite om langs te gaan!
    Was heel tof en leerrijk!

Gr,

sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Katz aan me voorbij gegaan deze dag, maar Corne heeft me weer een nieuwe lens thui sgebracht, en ben er zeer content mee
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sailor
        Kasteel Rivierenhof te Deurne (Antwerpen) vanaf 9.30 tot 14.00, als er niets gewijzigd is en anders mail je maar eens naar corne@cornevaniperen.nl !

Zeker de moeite om langs te gaan!
        Was heel tof en leerrijk!

Gr,

sailor
        Zal ik zeker doen

Kan ik ook mijn bestelde goederen in ontvangst nemen, he Corne
        [Nikon D5100 & Nikon D70]
        [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Hoi hoi hoi,

joepie, komend weekend (30 okt) kom ik naar de lenstestdag (amai, zo een woord). Ik heb aan Corne gevraagd of ik 3 wideangle lenzen zou kunnen testen:
          *Canon 17-40/4L
          *Sigma 18-50/2.8
          *Tamron 17-35/2.8-4

Maar ik heb nu gemerkt dat Sigma ook nog 2 andere interessante lenzen heeft :
          *Sigma 17-35/2.8-4
          *Sigma 15-30/3.5-4.5

Ik zou ze allemaal wel willen testen maar ik vrees dat ik wat teveel lenzen aanvraag . Als meneer Corne ook die lenzen zou hebben, zou ik dat ongelooflijk fantastisch vinden. Maar ik weet ook wel dat ik niet de enige ben die lenzen aanvraagt en dat Corne niet alles kan meebrengen he .

Dus als er mensen zijn die me kunnen zeggen welke van deze 5 lenzen absoluut niet goed zijn of welke er misschien enorm supergoed zijn, mogen jullie me dat altijd laten weten. Alvast bedankt!!!

Comment

De Sigma 18-50 f2,8 EX DC heb ik besteld bij Corné, ze is vrijdag verzonden, maar vandaag is ze nog niet hier geraakt. Hopelijk komt die morgen aan. Als die lens met de post verstuurd is, dan hoop ik dat ze in het postsorteercentrum in Antwerpen niet te lang blijven staken .
            Ik zal die dan toch pas vrijdag kunnen afhalen bij de post (dan heb ik een uurtje eerder gedaan met werken, en dan kan ik daar nog net geraken).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

@teddybear: is de afrit Deurne terug open ? of is 't toch gemakkelijker volgens jouw eerdere routebeschrijving in deze thread ?
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Algoe dat er GPS bestaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                  @teddybear: is de afrit Deurne terug open ? of is 't toch gemakkelijker volgens jouw eerdere routebeschrijving in deze thread ?

De enige en echte goede weg is degene die ik bescheven heb via afrit Wommelgem.

Deze is snel en probleemloos te vinden en de andere wegen leiden naar de ENIGE !! ingang waar je met de wagen binnen mag en om aldaar te parkeren!

PS; ik "denk" dat Deurne pas terug opengaat in de loop van volgende week.

-Met GPS ben je hier niet veel meer, als haast gans Antwerpen opengebroken is en met al die veranderingen en omleidingen, maar nu gaan we terug een paar maanden "normaal" kunnen doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                    Deze is snel en probleemloos te vinden en de andere wegen leiden naar de ENIGE !! ingang waar je met de wagen binnen mag en om aldaar te parkeren!
                    Je mag er sinds enige tijd niet meer binnen. Er staat een uitdrukkelijk bordje dat er enkele dienstwagens door mogen. Je moet de wagen net buiten het park parkeren(links vlak voor de ingang) Dit zorgt voor problemen, daar er tegelijkertijd verschillende jeugdclubs training en/of een wedstrijd hebben. De parking binnenin(juist voorbij het verkeerspark) is dus in principe onbereikbaar. Vorig jaar, bij de oprichting van de VZW, kon je daar nog staan. Je kon ook het park nog rondrijden, maar dat is nu afgesloten. De zullen die ring terug aan het heraanleggen zijn . Dat kunnen ze goed in Antwerpen

Hubert
                    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

• Re: Lenzendag

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                      Je mag er sinds enige tijd niet meer binnen. Er staat een uitdrukkelijk bordje dat er enkele dienstwagens door mogen. Je moet de wagen net buiten het park parkeren(links vlak voor de ingang) Dit zorgt voor problemen, daar er tegelijkertijd verschillende jeugdclubs training en/of een wedstrijd hebben. De parking binnenin(juist voorbij het verkeerspark) is dus in principe onbereikbaar. Vorig jaar, bij de oprichting van de VZW, kon je daar nog staan. Je kon ook het park nog rondrijden, maar dat is nu afgesloten. De zullen die ring terug aan het heraanleggen zijn . Dat kunnen ze goed in Antwerpen

Hubert
                      Een alternatief is parkeren op de op de middenberm aangelegde parking van de Ruggeveldlaan; of op de parking van het gemeentehuis van Deurne op de Sterckxhoflei (is recht tov de ingang langs de andere kant van het Rivierenhof)

Gr,

sailor
                      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Voorlopig is de afrit Deurne nog niet open maar dat kan alle dagen wijzigen, alles schiet flink op: voor dagelijkse up to date info zie: http://www.werkenantwerpen.be/ Gr,

sailor

Comment

Oeps.. ik wist niet dat het inrijden van het park nu permanent verboden is.

't ja, dit betekend dan een 15 tal minuten stappen door het park en naar het kasteel...

Voor mensen die niet zo goed te been zijn (zoals ik) deze "gouden tip dan".

- neem zoals eerder beschreven de weg vanaf Wommelgem, doch sla NIET links af naar de "Ruggeveldlaan", BLIJF aan die lichten rechtdoor rijden= de "TURNHOUTSEBAAN" op, na 1Km zal deze weg erg versmallen, daarna Parkeert u uw wagen in de omgeving(= ff zoeken zijn voor een vrij plaatsje) aan de eerste zijstraat rechts = de "LUNDENSTRAAT".

Aan de overkant van de hoek Lundenstraat/Turnhoudsebaan is er een "kleine voetgangers-ingang" van het park, via deze weg is het slechts 100m te voet tot aan het kasteel.
                          Je kan niet missen...

Comment

De enige en echte goede weg is degene die ik bescheven heb via afrit Wommelgem.

PS; ik "denk" dat Deurne pas terug opengaat in de loop van volgende week.

-Met GPS ben je hier niet veel meer, als haast gans Antwerpen opengebroken is en met al die veranderingen en omleidingen, maar nu gaan we terug een paar maanden "normaal" kunnen doen...
                            Ik ken Antwerpen en omgeving zeer goed heb zelf GPS niet nodig .. behalve dan als ik echt ergens zit waar ik me niet kan orienteren

Comment

Oeps.. ik wist niet dat het inrijden van het park nu permanent verboden is.

't ja, dit betekend dan een 15 tal minuten stappen door het park en naar het kasteel...

Voor mensen die niet zo goed te been zijn (zoals ik) deze "gouden tip dan".

- neem zoals eerder beschreven de weg vanaf Wommelgem, doch sla NIET links af naar de "Ruggeveldlaan", BLIJF aan die lichten rechtdoor rijden= de "TURNHOUTSEBAAN" op, na 1Km zal deze weg erg versmallen, daarna Parkeert u uw wagen in de omgeving(= ff zoeken zijn voor een vrij plaatsje) aan de eerste zijstraat rechts = de "LUNDENSTRAAT".

Aan de overkant van de hoek Lundenstraat/Turnhoudsebaan is er een "kleine voetgangers-ingang" van het park, via deze weg is het slechts 100m te voet tot aan het kasteel.
                              Je kan niet missen...
                              Klopt, dat was inderdaad de dichtste plaats die we gevonden hebben.

Voor de Tomtom gebruikers: als je het adres van het Rivierenhof opzoekt op internet en dit ingeeft in Tomtom, en je komt van de ring van Antwerpen, dan moet je toch iets verder rijden tot je op je linkerkant een stenen poort ziet. Dat is de ingang voor het park. (het Rrivierenhof ligt inderdaad op de hoogte die Tomtom aanduidt, maar de ingang van het park is verder.)

De weg gaat daar inderdaad zoals Teddy beschrijft van 2x2 rijvakken met middenberm naar 2x1 rijvakken zonder middenberm.

Heb daar twee weekends geleden ook efkes rondgereden voor ik dat doorhad....

Comment

Bedankt voor dit hoogst interessante initiatief, Corné.

seppuku.

Comment

Working...
                                X