Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzendag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lenzendag

[QUOTE=sailor]
    Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen

Inmiddels is alles definitief, maar er is een verschuiving in datum: ipv 23 oktober zal het 30 oktober zijn. Ik zal alle mensen die zich ingeschreven hebben ook even persoonlijk informeren. Dus, zaterdag 16 én 30 oktober zal het plaatsvinden./QUOTE]

@ Corné,
    Was ingeschreven voor 23 oktober! Moet ik nu opnieuw inschrijven voor 16 oktober?

Gr,

sailor
    Nee, is niet nodig. Bedankt !
    Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Bibi zal er niet bij kunnen zijn (had me ook nog niet ingeschreven zolang de uren niet bekend waren)
      Kantoor is open tot 14u hier
      Spijtig

Have fun !

Comment

Nee, is niet nodig. Bedankt !
        Daar ik de 16e niet kan komen

Kan ik me dan inschrijven voor den 30e ... ?

groetjes

Bizzeke
        [Nikon D5100 & Nikon D70]
        [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
          Daar ik de 16e niet kan komen

Kan ik me dan inschrijven voor den 30e ... ?

groetjes

Bizzeke
          Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Een klein vraagje Corné: de Sigma en Tamron's, welke mount zullen die hebben, of breng je 2 van elk mee?
            Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rept
              Een klein vraagje Corné: de Sigma en Tamron's, welke mount zullen die hebben, of breng je 2 van elk mee?
              Dat is wisselend. Er zijn in ieder geval Canon en Nikon camera's aanwezig.

Comment

Waar kan ik me inschrijven voor de 30e. Moet ik dan inschrijven voor de 16e zodat dat dan automatisch de 30e wordt?
                De link in de eerste post vermeldt nog steeds de data 16e en 23e.
                Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000
                  Waar kan ik me inschrijven voor de 30e. Moet ik dan inschrijven voor de 16e zodat dat dan automatisch de 30e wordt?
                  De link in de eerste post vermeldt nog steeds de data 16e en 23e.
                  Kan gewoon in het formulier. Lees voor 23/10, maar 30/10...

Comment

Voilà ingeschreven, ben vooral op zoek naar Macro lenzen. Zou de Sigma, Canon en Tamron eens tegen elkaar willen uitspelen.
                    Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

Hoe geraak je best aan Kasteel Rivierenhof via openbaar vervoer?.Vertrekpunt station Antwerpen Centraal?
                      Thanks
                      toffe bende die BD's
                      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door refibe
                        Hoe geraak je best aan Kasteel Rivierenhof via openbaar vervoer?.Vertrekpunt station Antwerpen Centraal?
                        Thanks
                        toffe bende die BD's
                        Neem tram 10 richting Deurne.

Als je met de tram over de singel bent gereden, neem dan de halte, daar is ergens een ingang naar het Kasteel, nog 5 min te wandelen.

Toffe gast die refibe

Comment

Gezien de 2de lenzendag nu blijkbaar de 30ste doorgaat kan ik toch komen. Ik heb me ingeschreven en de 23ste aangeduid, gezien het formulier nog niet aangepast is, maar ik kom dus weldegelijk de 30ste.

seppuku.

Comment

Ja, deze zullen er zijn.
                            en zal de nieuwe macro lens van sigma 150 / f 2.8 hsm er ook eventueel bijzijn
                            corné ???
                            bd0379be

Comment

Fijn dat de Canon EF 85 /f1.2L er bij is. Ik zie evenwel de 135 f2L niet in de lijst staan. Ik twijfel reeds een tijd tussen de twee. Corné, 't is misschien veel gevraagd, maar ik zie de 135 in jouw signature staan.... en als je jouw 1Ds nou ook nog mee zou brengen ....
                              DigiCam

Comment

Ingeschreven voor de 16e
                                Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                                Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Working...
                                X