Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle
Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle
Inderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.
Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.
Inderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.
Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.
Peter
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Peter,
bedankt vr je bezoek, fijn dit hier te mogen lezen, we appreciëren dit ten stelligste
Comment