Iedereen van harte welkom
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle
Collapse
X
-
1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle
-
-
Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle
vandaag allen samen alles in gereedheid gezet, 't zal echt de moeite zijn om eens langs te komen
-
Het was inderdaad de moeite om eens langs te komen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Inderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.
Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.
Peter
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Comment
-
Een mooie expo, en zeker het bezoek waard. Leuk ook om al die BD-ers terug te zien!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtHet was inderdaad de moeite om eens langs te komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk berichtInderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.
Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.
Peter
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
bedankt vr je bezoek, fijn dit hier te mogen lezen, we appreciëren dit ten stelligsteLast edited by IngridVD; 12 oktober 2016, 20:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtEen mooie expo, en zeker het bezoek waard. Leuk ook om al die BD-ers terug te zien!
nogmaals bedankt vr jullie bezoek, 't was tof jullie nog eens te zien en een fijne babbel gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZo jammer dat ik niet vrij was die dag
Comment
Comment