Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra - Lubbeek
Re: 12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra - Lubbeek
Mooie babbel gehad met verschillende bekenden..fotos en tentoonstelling ook ok..
Vele goede werken gezien en hopelijk valt mijn keuze in de prijzen al denk ik dat die ik gekozen heb afwijken van het gros...
Mijn zoontje had het meer voor de insecten maar dat heeft uiteraard te maken met de eerste blik van een kind en dat is wel de eerlijkste mening...
Dat zou hier bij BD ook wat meer moeten gebeuren vind ik.. Meer naar de foto kijken en niet zozeer naar de minimale gebreken.. Kortom..een zeer geslaagd fotosalon.
Proficiat aan de club...
Enne voor diegene die niet geweest zijn en niet van de heerlijke catering geproefd hebben....dikke pech...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie prestatie van de club, een heel knap salon met zeer mooie werken !
Gezelligheid troef, vriendelijke clubleden...
Niet alleen genoten van de foto's, ook genoten van het weerzien van vele BD-ers én er toch enkelen persoonlijk leren kennen
en ja, de lekkere taart met een koffie...super
Volgend jaar ga ik terug, zeker weten...
Frans wil je volgend jaar voor wat extra rijsttaart zorgen, die was al snel uitverkocht
Ben er dan uiteindelijk toch nog geraakt.
Spijtig genoeg waren de andere BD-ers ondertussen al weg.
Niettemin liep er toch nog veel volk rond, en heb ik toch de foto's nog kunnen bewonderen.
Zeker de moeite waard.
Uitleg en foto's van de gastfotograaf: Dermaut Johan. Klasse!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Aan alle Bd-ers die langskwamen op ons salon wil ik dit woordje van dank richten, het was echt fijn jullie te ontmoeten !
Bedankt ook allemaal nog voor de lovende woorden zowel wat betreft de tentoonstelling zelf, onze mensen, de natjes en de droogjes !
Jullie lovende woorden zijn al een reclame voor editie 2012 ...
en waarschijnlijk moeten we dan volgend jaar voor nog meer taarten gaan zorgen zonder te vergeten dat de fotografie onze binddraad is
Groeten en hartelijk dank van gans Camera Libra,
frans
Ik was er en ben niet teleurgesteld. Mooi foto's, goede presentatie en een mooi item van de gastfotograaf. En nog een paar BD'ers leren kennen ook.
Proficiat voor de organisatie. Volgend jaar ben ik er weer.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Enne voor diegene die niet geweest zijn en niet van de heerlijke catering geproefd hebben....dikke pech...
ik was toch wel ziek zeker ,en daardoor de kans moeten missen om eens enkele nieuwe gezichten te ontmoeten en wetend van vorig jaar dat het zeker een gezellige boel zal geweest zijn ,hopelijk volgend jaar
@Frakske :
Na al die reklame en positieve reacties hier, ik vind dat je volgend jaar als opening een VIP-vernissage voor BD-ers zou moeten organiseren (en natuurlijk met taart en hamburgers )
Het moeten niet altijd SDs zijn hé
Comment