Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra - Lubbeek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra Lubbeek

Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
    Een aanrader Roland ! Heb je al een idee wanneer Chris en jij daar zullen zijn ?
    Wij kunnen zo een beetje "altijd"
    Jacky, normaal gezien komen we op zondagnamiddag; uur nog af te spreken
    Ik kijk al uit om de mooie werken daar te bekijken en natuurlijk de BD-ers (terug) te zien!

Greetz

Comment

Re: 12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra - Lubbeek

Zondagnamiddag? Zeker je taart reserveren dan. Als je het niet openlijk wilt doen, pm dan ;-)

Tot op het salon
      Davy Meeus
      Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
      Foto ID

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DMP Bekijk bericht
        Zondagnamiddag? Zeker je taart reserveren dan. Als je het niet openlijk wilt doen, pm dan ;-)

Tot op het salon
        Ech...PM komt eraan!
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

En verder Jacky, had je geen speciale wensen ivm de drank die we best voor jou in huis halen ?

Want jij bent ook alleman niet hé
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            En verder Jacky, had je geen speciale wensen ivm de drank die we best voor jou in huis halen ?

Want jij bent ook alleman niet hé
            Merciekes Frans, dŕt wist ik nog niet

Idd, speciale wensen...maar het aanbod bij jullie is al zo groot...die vind ik daar vast wel tussen...ech...peins ik toch, hi...hi...drankenkaart opsturen per mjeel misschien ?
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

Comment

Ik kom zeker langs op zondag.
              Mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

Comment

Re: 12 & 13 november - Fotosalon Camera Libra Lubbeek

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                Jacky, normaal gezien komen we op zondagnamiddag; uur nog af te spreken
                Ik kijk al uit om de mooie werken daar te bekijken en natuurlijk de BD-ers (terug) te zien!

Greetz
                Zondag kunnen wij zéker ! Uur kom ik nog wel te weten, 'k zal je er zéker aan herinneren (indien nodig) !
                Grtjs, Jacky

Comment

Ik zal er ook zijn met de familie...rond 2 uur zal dat zijn. Zet het nat maar klaar...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

als er één salon is dat ik niet wil missen dan is het deze wel zeker ,
                    vorig jaar was ik partij en heb genoten van de prachtige kwalitatieve foto's en de gezelligheid ,dus zet de taart en koffie maar klaar ,sterkere drank zal niet voor mij niet in zitten want dan moet ik terug richting W-VL

ik lees hier dat de meeste BD'rs de zondagnamiddag komen dus ik zal mij daar naar toe schikken om weer eens een toffe gezellige babbel te houden en weer nieuwe mensen te ontmoeten ,ik denk dat ik rond 14h zal arriveren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Ik zal er ook zijn met de familie...rond 2 uur zal dat zijn. Zet het nat maar klaar...

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      als er één salon is dat ik niet wil missen dan is het deze wel zeker ,
                      vorig jaar was ik partij en heb genoten van de prachtige kwalitatieve foto's en de gezelligheid ,dus zet de taart en koffie maar klaar ,sterkere drank zal niet voor mij niet in zitten want dan moet ik terug richting W-VL

ik lees hier dat de meeste BD'rs de zondagnamiddag komen dus ik zal mij daar naar toe schikken om weer eens een toffe gezellige babbel te houden en weer nieuwe mensen te ontmoeten ,ik denk dat ik rond 14h zal arriveren
                      Dŕt gaat een aangenaam weerzien worden !

Nu hebben we 't plezier om mooie foto's te zien čn van eens goed ' bij te babbelen'

Wie weet welke BD'ers we daar nog gaan zien... 'k hoop dat Bouk die namiddag ook present gaat zijn ...
                      Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
                        Dŕt gaat een aangenaam weerzien worden !

Nu hebben we 't plezier om mooie foto's te zien čn van eens goed ' bij te babbelen'

Wie weet welke BD'ers we daar nog gaan zien... 'k hoop dat Bouk die namiddag ook present gaat zijn ...

Ik kijk er ook al naar uit ...

de meesten ken ik niet maar de namen zijn mij niet vreemd ...

maar bouk ? wie is dat ???
                        nooit van gehoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
                          Hallo Jacques,

Ik zal er zeker en vast beide dagen zijn. Dus kom maar af en komt er ook eens ne goeie drinken.
                          Zoals de anderen, ga ik ook trachten om zondagnamiddag af te komen.
                          Tot dan,
                          Jacques
                          BD0681BE -
                          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Ik lees hier overal "ik kom ook". Jullie mogen ook jullie partners můeebrengen hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
                            Davy Meeus
                            Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
                            Foto ID

Comment

Dat schijnt nogal de moeite te zijn.
                              Ik ben er bijna zeker zondag middag. Zie ik ook eens wat bd'ers die ik nog nooit gezien heb

groeten, Bert
                              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                              www.bertofotografie.be

Comment

Het ziet er naar uit dat de zondagnamiddag een drukke bedoening gaat worden, we smeren ons extra in ... en hoe meer zielen hoe meer vreugd ... nog kandidaten ?
                                Dat de BD-zielen zich maar bekend maken ... want er zitten er een aantal bij die ik nog niet ontmoette ik kijk er al gespannen naar uit

Comment

Working...
                                X