Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13 en 14 augustus 2011 - Fly-in - Schaffen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 13 en 14 augustus 2011 - Fly-in - Schaffen

Beste vrienden,

Op 13 en 14 augustus is er naar jaarlijkse gewoonte de Fly-in op het domein van de para's te SCHAFFEN bij DIEST. Vanaf 's morgens komen verschillende vliegtuigjes (oude modellen) vanuit alle windstreken neergestreken om er een heel weekend te staan pronken. Ook zijn er een heleboel oldtimers die bewonderd kunnen worden. Een ideaal evenement voor een fotograaf! Misschien tot dan!
    Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

Re: Fly-in 13 en 14 augustus 2011

Dat klinkt interessant! Kan zijn dat ik daar eens een kijkje ga nemen
    Bigger aint always better........ Unless you're me!

Comment

Is inderdaad heel erg de moeite, laten we maar hopen op mooi weer!!

Comment

Tot een paar jaar geleden kon je een spotterpas krijgen. Met die pas kon je tussen de stilstaande vliegtuigen lopen en naast de landingsbaan staan voor mooie pannings. Blijkbaar is dit nu niet meer mogelijk, dus veel minder interresant.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Daar ben ik niet van op de hoogte, maar blijft toch de moeite waard hoor (vind ik hé )

Comment

Een beetje meer info:
            DE 28ste INTERNATIONALE OLD TIMER FLY-IN
            Info voor toeschouwers
            !!! Info voor spotters !!!
            Flyer
            Logo
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht

Info voor spotters

Een perskaart ken ik, maar wat is een spotterskaart
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                Info voor spotters

Een perskaart ken ik, maar wat is een spotterskaart
                Rudy,

Spotterskaart of spotterspas is vermoedelijk hetzelfde.
                Deze zijn verkrijgbaar via het emailadres van de persoon die vermeld staat onder:

Groeten,
                Jacques
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Hartelijk dank voor deze uitgebreide info!

Comment

Rudy,

Spotterskaart of spotterspas is vermoedelijk hetzelfde.
                    Deze zijn verkrijgbaar via het emailadres van de persoon die vermeld staat onder:

Groeten,
                    Jacques
                    Ik heb het gevraagd aan de organisatie van de Fly-in. Een spotterkaart is een lidkaart van een echte spottersverening zoals http://www.asa-be.com/membership.htm
                    www.RudyVerrijt.info

Comment

Inderdaad, ik heb ook dat antwoord gekregen. Je moet reeds in het bezit zijn van een spotterslidkaart anno 2011. Maar, ik ga alvast toch eens een kijkje nemen hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigor Bekijk bericht
                        Inderdaad, ik heb ook dat antwoord gekregen. Je moet reeds in het bezit zijn van een spotterslidkaart anno 2011. Maar, ik ga alvast toch eens een kijkje nemen hoor!
                        Groot gelijk!! Ook zonder spotterskaart is er meer dan genoeg te zien en te fotograferen (laat jullie dat aub niet tegen houden!)
                        Bij gebruik van baan 24 is het zelfs een spotterspas niet nodig om aankomende/vertrekkende kisten goed te kunnen fotograferen.
                        Als baan 06 in gebruik is en je wilt aankomende toestellen goed kunnen fotograferen, dan kan je best buiten het vliegveld plaats nemen.

Maar zoals reeds gezegd, zonder spotterspas meer dan genoeg te zien/beleven.

See you all @ EBDT

Comment

Working...
                        X