Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wie heeft er intresse om eens s' nachts wat foto's te trekken in de regio Aalst ,laat gerust iets weten?
Die zou ik graag laten doorgaan op zaterdagavond
Jawel, ik heb er zin in.
Maar tegenwoordig begint het al later en later donker te worden. Handiger om in de winter te doen.
Echter heb ik het de laatste tijd veel te druk om nog eens foto's te gaan maken, maar als je 'toevallig' gaat, laat gerust iets weten en ik kijk eens in mijn agenda om te zien wat mogelijk is.
P.S. ik kom hier echter maar geregeld op het forum. Dus PM of mail is handiger.
Moest het stoppen met regenen zoals ze voorspellen zou ik deze avond wel op pad willen wie heeft er ook zin om mee te gaan?
je laat maar weten via een pm
Comment