Wie heeft er zin om eens mee te gaan om foto's te maken in den donker, aangezien ik meestal s'nachts ga vroeg ik mij af of er niemand zin had om eens mee te gaan. Ik ben van de regio scherpenheuvel zichem. Laat maar iets weten, dan kunnen we is afspreken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nachtfotografie regio Scherpenheuvel
Collapse
X
-
-
Re: nachtfotografie
ik zie het wel eens zitten om een nachtje mee te gaan, liefst hier in de buurt (maar een beetje afstand rijden is geen probleem) en natuurlijk alleen als de kindjes slapen en de mama erover kan waken
omgeving okselaar-zichem hier
wel analoog werken voor mij, dus je zal zeker niet direkt mijn resultaten zien...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
-
Re: nachtfotografie
zou eventueel voor mij wel kunnen, heb toestemming van moeder de vrouw
en volle maan (of toch haast...)
nog niet direkt een idee van waar... zal er de rest van de dag eens over denken..
TomDe gustibus et coloribus non est disputandum
Comment
-
-
Re: nachtfotografie regio Scherpenheuvel
hebben jullie al een gedachten waar je deze avond zou gaan fotograferen na 22.00 uur .laat maar iets weten wil graag mee deze avond .
Grtz
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichthebben jullie al een gedachten waar je deze avond zou gaan fotograferen na 22.00 uur .laat maar iets weten wil graag mee deze avond .
Grtz
Ardesign
ach ja, ik kon ook niet mee plotse opstoot van een darm-probleem, alles behalve leuk...
Maar ik ga zeker op een andere avond mee...
Ik hou Hakke op de hoogte.
Comment
-
we zijn net terug van onze eerste nachtshoot ikzelf met Hakke ,was een leuke nacht en toch redelijk wat foto'kes gemaakt ,zo mogen er meer nachten komen .
Strakjes eens alles goed bekijken en een selectie maken .
Hakke bedankt voor deze leuke nachtfotografie .
En roep maar hard genoeg wanneer je de volgende keer vertrekt .
Groetjes
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
Twas inderdaad ne plezante nacht, redelijk wa foto's genomen en sebiet ook een selectie maken. Volgend weekend ast goe weer is, terug op pad. Zal zeker iet laten weten asek terug vertrek.
Kdenk da we in de toekomst zeker nog gaan samenwerken albert, twas nen toffe nacht!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hakke Bekijk berichtTwas inderdaad ne plezante nacht, redelijk wa foto's genomen en sebiet ook een selectie maken. Volgend weekend ast goe weer is, terug op pad. Zal zeker iet laten weten asek terug vertrek.
Kdenk da we in de toekomst zeker nog gaan samenwerken albert, twas nen toffe nacht!!De gustibus et coloribus non est disputandum
Comment
-
-
Fort II in Wommelgem is meer dan de moeite snachts, er is ook een vijver met een wandelpad rond, een brug, tralies, gangen met "vensters"...
EN een fotoclub!
Grtz en veel nachtelijk plezier!Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Comment
-
@hakke,
ik ben een heel pak beter, het durft nog wat op en af te gaan maar ik wil toch proberen vrijdag eventueel mee te gaan, als we niet naar het eind van de wereld (en liefst ook nog terug) moeten rijden.
Ik kan dit weekend enkel vrijdag nacht, zaterdag etentje met de foto-club
Comment
Comment