Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
WIj hebben geen echte vaste ding om te gaan fotograferen ,het gaat van oude wagens tot en eenvoudig landschap of bij water ergens .
We brainstormen nooit dagen voordien ,we komen bijeen en dan wordt er naar ieders voorstel geluisterd en dan zijn we weg .
Dat is zowat onze gang van zaken in nachtfotografie .
Het belangrijkste is dat we plezier hebben onder elkaar en ook van elkaar kunnen leren .
Ben ook woonachtig te scherpenheuvel. Kunnen jullie wat foto's plaatsen zodat ik kan zien van wat jullie zoal foto's trekken ter voorbeeld. Mss dat ik ook wel geintereseerd ben om eens mee te gaan.
Greetz
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
hallo gaste, ik ga vandaag nie gaan, ik ben van half 5 op om vossen te fotograferen en ik zen eigenlijk feitelijk redelijk moe nu. Dus amuseert ulle en tot de volgende week, dan ga ik weer present zijn en hopelijk goe uitgeslape!
ik ben met de grote maan er eens alleen op uitgetrokken. (sorry sorry sorry ;-))
maar de kans zit erin dat ik nu vrijdag ook nog even mee ga, niet te laat... (gelukkig in het nu nog vroeg donker )
Tom
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment