Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opdracht fotografieles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• opdracht fotografieles

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier maar zit met een inspiratieprobleem. Aanstaande zaterdag gaan de cursisten van de fotografieles naar Antwerpen om foto's te maken. Helaas kan ik niet meegaan en wil ik toch graag die oefening hier maken.
    We kunnen kiezen uit volgende opgaven:
    1) kies een materiaal en maak een boeiende reeks van 5 foto's ( glas, metaal, hout, steen)
    2) Wind en water laat je inspireren door de rivier en de elementen die je doen denken aan de haven...
    3) mens in de stad.

Mijn interesse gaat uit naar 1 en 2 maar hebben jullie misschien toffe en interessante ideeën om mij wat tips te geven...
    Alvast bedankt

Re: opdracht fotografieles

Bedoeling van een opdracht is om te leren kijken en zelf te bepalen wat boeiend is. Tips krijg je wel tijdens de les en daaran ga je gewoon nog eens opnieuw "kijken" met je vernieuwde blik. Doen en leren.

Tip: details zijn vaak boeiender dan het geheel.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Hey hey

Bedankt voor de reactie en ik snap wel wat je wil zeggen maar, aangezien ik beroep moet doen op iemand om mij tot de plaats van fotografie te brengen en weer verder te rijden, wilde ik gewoon op voorhand een lijstje kunnen maken van toffe plaatsen waar ik met deze opdracht kan spelen.
      Ik ben nl niet mobiel op dit moment, en ik verzeker u dat is niet handig voor een hobby fotograaf.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door uby Bekijk bericht
        Hey hey

Bedankt voor de reactie en ik snap wel wat je wil zeggen maar, aangezien ik beroep moet doen op iemand om mij tot de plaats van fotografie te brengen en weer verder te rijden, wilde ik gewoon op voorhand een lijstje kunnen maken van toffe plaatsen waar ik met deze opdracht kan spelen.
        Ik ben nl niet mobiel op dit moment, en ik verzeker u dat is niet handig voor een hobby fotograaf.....
        'mens in de stad' lijkt me anders ook geen ondankbaar onderwerp hoor, integendeel zelfs, gewoon rondlopen in de stad met je toestel... en je zal zien dat je voldoende onderwerpen vindt
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Ja klopt maar ik kan momenteel niet lopen.... Lig in de gips....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door uby Bekijk bericht
            Ja klopt maar ik kan momenteel niet lopen.... Lig in de gips....
            Zet u op een bank op de groenplaats en kijk eerst een 1/2 uur rond en begin dan pas foto's te maken van wat je allemaal hebt gezien.
            Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Working...
            X