Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5&6 Juni - Fotoexhibition "Decline & Regeneration" - Mechelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 5&6 Juni - Fotoexhibition "Decline & Regeneration" - Mechelen

Beste kunst- en /of fotoliefhebbers ,
    Voor al diegenen die mij, kunst en/of de fotografie goed gezind zijn een must !
    Na een klein jaartje digitaal fotograferen en getipt door een inmiddels befaamde portretfotografe uit het Brusselse, voelde ik me vrij snel aangetrokken om deel te nemen aan de wedstrijd “Fotografie in de Steigers”, één van de verschillende iniatieven binnen het kader van Kunst op het Groot Begijnhof te Mechelen. Daar dit Begijnhof mag aanzien worden als een historische en pittoreske omgeving, maken de organisatoren er tijdens één weekend "het Montmartre van Mechelen" van. Hierbij laten zij de kunstenaars schilderen, beeldhouwen, houtdraaien, glasramen bewerken, en hun artistiek werk samen met de fotografen tentoonstellen.
    Rondom de Begijnhofkerk zal in de stellingen een 40 tal foto's op groot formaat
    (canvas 2 x 1 m) worden tentoongesteld en dit van begin juni tot eind september. Foto’s die tevens opgenomen zijn in een kleurencatalogus samen met de gegevens van de fotograaf.
    Deze Kunst op het Begijnhof gaat door op zaterdag 5 en zondag 6 juni 2010, de bezoekers lopen vrij rond, er wordt geen toegangsprijs gevraagd en iedereen is welkom tussen 12.00u en 18.00u.
    Je begrijpt vast wel dat ik na de bekendmaking van mijn deelname aan dit kunstevenement het idee opperde om net iets meer proberen te laten zien dan die éne canvas …. en hoe kan je dat beter dan met een tentoonstelling.
    A new challenge …..
    Vlijtig op zoek naar een geschikte locatie, energie, tijd, geschikte werken, en medewerking van Crea fotoclub, was de kogel vrij snel door de kerk.
    Dus …… met dank voor al de mensen die het met mij dus hebben mogelijk gemaakt nodig ik jullie uit op:
    Zaterdag 5 juni van 12.00 tot 16.00 u.
    Zondag 6 juni van 12.00 tot 18.00 u.
    De Belgen of Vlamingen die zaterdag uitgenodigd zijn op het verjaardagsfeestje van Prinses Astrid zijn dus nog steeds welkom op zondag .
    Diegene die zondag op het verjaardagsfeestje van Koning Albert vertoeven hebben nog altijd zaterdag om langs te komen, die ik zelfs wil belonen met een drankje tussen 14.00 en 16.00.
    See you ……

NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.
Working...
X