Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

    Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
    Tentoonstelling bezocht... aanrader
    Wie niet geweest is heeft wat gemist
    Hi.....bedankt hoor dat je eens langs gekomen bent!!
    Ook bedankt voor je steun, het bekijken naar mijn foto's en je te leren kennen!!
    Gr Pascale

    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Zerkegem 06/06/2010

    Mooie, maar vooral zeer smaakvol gepresenteerde zwart wit ode aan Zerkegem en haar
    bevolking. De respectvolle, bezielde benadering van mensen in hun beroeps- en andere
    bezigheden weet prent na prent te boeien en vormt uiteindelijk een naadloos geheel, dat
    beslist nog sterker is dan de aparte delen.
    Hulde Pascale, en driewerf hoera.
    Merci voor je lovende woorden....ben blij dat ik je eindelijk heb leren kennen!!
    Bedankt ook om intens mijn foto's te bekijken, je mening te zeggen.....een hele eer!!
    Alles is nu al opgeschommeld....moe maar heel voldaan zit ik hier eindelijk in mijn zetel te genieten naar de tevredenheid, de blijheid en de verwondering van de Zerkegemnaren.
    Het is jammer dat dit maar 2 dagen geduurd heeft....heb er echt van genoten....zelfs af en toe heel emotioneel van geworden!!
    Een echte aanrader voor diegene die dit ook eens zou willen doen!!!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #17
      Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

      Het is lang geleden dat ik een tentoonstelling gezien heb die zo 'consistent' is, zo 'samenhangend' is opgebouwd. De foto's zijn werkelijk een reeks, een verhaal, een greep uit de mensen van je dorp.
      Indrukwekkend veel beelden, altijd sprekend, heel dikwijls grappig en soms ontroerend en van een onwerkelijke schoonheid met veel oog voor detail. In heel veel foto's ook ongelooflijk veel aandacht voor het licht. Maar vooral : altijd de mens centraal, in al zijn eenvoud maar ook in al zijn "grandeur" !!!

      Ik heb met plezier gekeken en genoten van je kijk op de mensen van je dorp. Maar ik heb ook geluisterd naar je bezoekers. Ik meen te mogen zeggen dat je je dorpsgenoten hebt verwonderd, geboeid en ja... zelfs geraakt en ontroerd. Ik vermoed dat deze tentoonstelling nog lang zal nazinderen in de gemeenschap. Als je dit als fotograaf kan bereiken, dan mag en kan je terecht trots zijn !!!

      Ik voelde me even, heel even Zerkegemmenaar. En ik moet zeggen, 't was geen onaangenaam gevoel !
      Respect !
      Greetz, Kariboe

      P.S. Ik stuur je later nog een PM !
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #18
        Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

        De lovende woorden hierboven zijn allemaal terecht.
        Een zeer mooi verzorgde expositie van een consistente reeks beelden, telkens tot in de puntjes in orde.
        Vele knappe platen waar talrijke pareltjes tussen zaten
        Ik ben ervan overtuigd dat de jury dit positief zal beoordelen

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #19
          Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

          In mijn overhaast vergeten, zou ik hier nog aan willen toevoegen dat de thuisblijvers niet
          alleen een puike tentoonstelling hebben gemist, maar bovendien de warmte en vriendelijke
          charme van de gastvrouw.
          Dus merci, Pascale, ook voor dit aspect.

          Comment


          • #20
            Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            Het is lang geleden dat ik een tentoonstelling gezien heb die zo 'consistent' is, zo 'samenhangend' is opgebouwd. De foto's zijn werkelijk een reeks, een verhaal, een greep uit de mensen van je dorp.
            Indrukwekkend veel beelden, altijd sprekend, heel dikwijls grappig en soms ontroerend en van een onwerkelijke schoonheid met veel oog voor detail. In heel veel foto's ook ongelooflijk veel aandacht voor het licht. Maar vooral : altijd de mens centraal, in al zijn eenvoud maar ook in al zijn "grandeur" !!!

            Ik heb met plezier gekeken en genoten van je kijk op de mensen van je dorp. Maar ik heb ook geluisterd naar je bezoekers. Ik meen te mogen zeggen dat je je dorpsgenoten hebt verwonderd, geboeid en ja... zelfs geraakt en ontroerd. Ik vermoed dat deze tentoonstelling nog lang zal nazinderen in de gemeenschap. Als je dit als fotograaf kan bereiken, dan mag en kan je terecht trots zijn !!!

            Ik voelde me even, heel even Zerkegemmenaar. En ik moet zeggen, 't was geen onaangenaam gevoel !
            Respect !
            Greetz, Kariboe

            P.S. Ik stuur je later nog een PM !
            Amai.....bedankt voor je lieve reactie....apprecieer ik echt!!
            Ik moet toegeven dat ik blij verrast was naar de talloze commentaren van de mensen. Ik had zo graag een vlieg willen zijn om dit allemaal te mogen aanhoren!
            Fijn ook om je te leren kennen en wat gepraat te hebben!!
            Bedankt!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
            De lovende woorden hierboven zijn allemaal terecht.
            Een zeer mooi verzorgde expositie van een consistente reeks beelden, telkens tot in de puntjes in orde.
            Vele knappe platen waar talrijke pareltjes tussen zaten
            Ik ben ervan overtuigd dat de jury dit positief zal beoordelen

            greetz
            Cheeta
            Ook jij bedankt Cheeta!!
            Leuke kennismaking en babbel!!
            Wat de jury betreft......hij is langsgekomen....vond het een geslaagde fototentoonstelling maar zei wel dat dit geen "kunstfoto's" waren maar meer een sociaal project!! De foto met de koe en boer erop vond hij dan "wel" kunst en zei dat er nog enkele tussen zaten die heel sterk waren! Nu moet ik een selectie maken wat in mijn ogen de beste zijn en schrijven waarom ik deze uitgekozen heb!
            Heb er zo al enkele geselecteerd....maar het is toch best wel moeilijk!!
            Hou je wel op de hoogte wat de jury ervan vond!!
            Nogmaals bedankt!!


            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            In mijn overhaast vergeten, zou ik hier nog aan willen toevoegen dat de thuisblijvers niet
            alleen een puike tentoonstelling hebben gemist, maar bovendien de warmte en vriendelijke
            charme van de gastvrouw.
            Dus merci, Pascale, ook voor dit aspect.
            Doudeke.....merci!!!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment

            Working...
            X