Re: 5&6 Juni - Fototentoonstelling: Zerkegem(naren) in beeld!
Hi.....bedankt hoor dat je eens langs gekomen bent!!
Ook bedankt voor je steun, het bekijken naar mijn foto's en je te leren kennen!!
Gr Pascale
Merci voor je lovende woorden....ben blij dat ik je eindelijk heb leren kennen!!
Bedankt ook om intens mijn foto's te bekijken, je mening te zeggen.....een hele eer!!
Alles is nu al opgeschommeld....moe maar heel voldaan zit ik hier eindelijk in mijn zetel te genieten naar de tevredenheid, de blijheid en de verwondering van de Zerkegemnaren.
Het is jammer dat dit maar 2 dagen geduurd heeft....heb er echt van genoten....zelfs af en toe heel emotioneel van geworden!!
Een echte aanrader voor diegene die dit ook eens zou willen doen!!!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken
Bekijk bericht
Ook bedankt voor je steun, het bekijken naar mijn foto's en je te leren kennen!!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
Bekijk bericht
Bedankt ook om intens mijn foto's te bekijken, je mening te zeggen.....een hele eer!!
Alles is nu al opgeschommeld....moe maar heel voldaan zit ik hier eindelijk in mijn zetel te genieten naar de tevredenheid, de blijheid en de verwondering van de Zerkegemnaren.
Het is jammer dat dit maar 2 dagen geduurd heeft....heb er echt van genoten....zelfs af en toe heel emotioneel van geworden!!
Een echte aanrader voor diegene die dit ook eens zou willen doen!!!
Gr Pascale
Comment