Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5&6 december - Pampa Sleddog Race - Houthalen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5&6 december - Pampa Sleddog Race - Houthalen

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Pillen opladen hé ;-)

Rudy, waarvoor houd je me wel zeg?

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenh Bekijk bericht
    verschrikkelijke ervaring daar...
    we stonden daar op een bocht foto's te maken en 100 meter verder is er een man gestorven aan waarschijnlijk een hartaanval... Diezelfde man was ons nog geen minuut voorheen voorbij gekomen met zijn honden en lag plots roerloos op de grond, temidden van het grote militaire domein.
    Na alle keren al aanwezig te zijn geweest, is me opgevallen dat het zowel uitputtend is voor zowel de honden als het baasje (in de meeste gevallen toch). Slechte weersomstandigheden, een uitputtingsslag, de ondergrond soms, ik kan me perfect inbeelden dat het niet iedereen gegeven is dit te trotseren.

Zeer jammerlijk voorval. Hopelijk zijn er nog mooie foto's van hem ervoor genomen, dat kan nog enige vorm van troost/betekenis zijn voor de kennissen. Ik hoop dan ook dat zijn startnummer hier bekend kan gemaakt worden, en dat aanwezige fotografen hun foto's ervan dan kunnen insturen...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
      Hopelijk zijn er nog mooie foto's van hem ervoor genomen, dat kan nog enige vorm van troost/betekenis zijn voor de kennissen. Ik hoop dan ook dat zijn startnummer hier bekend kan gemaakt worden, en dat aanwezige fotografen hun foto's ervan dan kunnen insturen...
      over die foto's: dat viel nog wel tegen vrees ik, we waren net aan het opwarmen
      zijn startnummer was 92...

jeroen
      ---
      canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenh Bekijk bericht
        over die foto's: dat viel nog wel tegen vrees ik, we waren net aan het opwarmen
        zijn startnummer was 92...

jeroen
        Ik heb er. (redelijke goeie zelfs)
        Uit respect voor de familie gooi ik ze wel niet op het net.

Hierbij dan ook mijn oprechte deelneming aan de familie.

Zonder deze thread was ik er niet van op de hoogte.
        lucv.be - instagram - facebook

Comment

Inderdaad een zeer tragisch gebeuren gisteren op de Pampa. Ik stond aan de finish te wachten op een vriend van ons die meteen melde om de mug te laten komen, en het verdere verhaal is duidelijk, verslagenheid alom en iedereen zat er vol van. Gewoonweg verschrikkelijk!!!
          We hebben dan ook veel respect voor de keuze die gemaakt is om de wedstrijd af te lassen, maar de teams mochten nog wel lopen alszijnde training.
          Buiten dit alles: We hadden een fijn weekend, de honden liepen goed en de organisatie stond er weer voor 100%, dus absoluut weer top op Pampa, maar na zoiets kun je niets anders dan verslagen naar huis keren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein Bekijk bericht
            We hebben dan ook veel respect voor de keuze die gemaakt is om de wedstrijd af te lassen, maar de teams mochten nog wel lopen alszijnde training.
            Daarom dat er vandaag zo weinig te doen was.
            Het was de eerste keer dat ik er ben geweest en was redelijk ontgoocheld met het aantal honden dat passeerde. Nu begrijp ik waarom.

Sven

ps uiteraard ook mijn steunbetuiging aan familie en vrienden van de betrokken persoon. Ik hoop dat er iemand een mooie foto van hem heeft en deze aan de familie kan bezorgen.

Comment

Ja, inderdaad vandaag heel rustig en weinig poespas, vervelend voor de mensen die speciaal kwamen, maar hopelijk kunnen deze dat begrijpen.
              We zitten er zelf ook nog vol van, moeilijk om zomaar van je af te zetten!

Maar toch ondanks dit; mochten er foto's gemaakt zijn van onderstaande nummers, dan zou ik deze heel graag ontvangen op marjolein.maenen@gmail.com, bij voorbaat dank.

11
              23
              48
              49
              79 - van ons eigen team
              94
              137
              40

Comment

Een spijtig voorval.
                Het was de eerste keer dat ik meedeed aan de pampa wedstrijd, Zal wel altijd in men hoofd meespelen nu.

Mocht er iemand foto's hebben van startnr 86, zou je deze dan kunnen doorsturen naar gilisjochen@hotmail.com

Dan heb ik toch nog een kleine herinnering aan mijn wedstrijd.

Alvast bedankt.
                Last edited by jochen1; 6 december 2009, 20:27. Reden: schrijf fout

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht
                  Ik heb er. (redelijke goeie zelfs)
                  Uit respect voor de familie gooi ik ze wel niet op het net.

Hierbij dan ook mijn oprechte deelneming aan de familie.

Zonder deze thread was ik er niet van op de hoogte.
                  De foto's van de man in kwestie mogen altijd door gestuurd worden naar Tim waar je je ook hebt aangemeld. Deze zal op vraag van de familie van Martie de foto's van hun echtgenoot/vader verzamelen en naar hun doorgeven. Zij hadden graag de foto's van zijn laatste momenten op een moment dat hij zijn zo geliefde hobby aan het uitoefenen was.
                  BD0789BE

Comment

Working...
                  X