Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5&6 december - Pampa Sleddog Race - Houthalen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5&6 december - Pampa Sleddog Race - Houthalen

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
    gewoon effe een mailtje naar contact kom je bij tim terecht
    Ik heb voor de tweede keer dat formulier verzonden met vragen maar ik krijg geen antwoord. Daarom stel ik ze hier maar. Moet je als toeschouwer ook 35 euro betalen? En kan je foto's nemen op het ganse parcours? En moet je daar voor inschrijven? En kent er iemand het volledige adres (voor de GPS)? De ontwerpers van die website moeten toch eens nadenken en wat gebruiksvriendelijker te werk gaan.
    Mvg
    Weebee
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Is toch allemaal duidelijk...

- Sonisstraat (helemaal tot het einde rijden)
      - Toeschouwers betalen geen inkom, enkel horecaverbruik
      - Bij inschrijven krijg je meer gedaan (plannetje, tijden, etc.)
      - Je kan altijd overal lopen, maar niet aangeraden. Daarom best te combineren met inschrijving, dan weet je waar te lopen.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Is toch allemaal duidelijk...

- Sonisstraat (helemaal tot het einde rijden)
        - Toeschouwers betalen geen inkom, enkel horecaverbruik
        - Bij inschrijven krijg je meer gedaan (plannetje, tijden, etc.)
        - Je kan altijd overal lopen, maar niet aangeraden. Daarom best te combineren met inschrijving, dan weet je waar te lopen.
        Tja als je alles weet is het niet moeilijk natuurlijk. Maar goed, in elk geval bedankt. Ik schrijf me dus ook in. Voor de twee dagen.
        Mvg
        Weebee
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          Ik heb voor de tweede keer dat formulier verzonden met vragen maar ik krijg geen antwoord. Daarom stel ik ze hier maar. Moet je als toeschouwer ook 35 euro betalen? En kan je foto's nemen op het ganse parcours? En moet je daar voor inschrijven? En kent er iemand het volledige adres (voor de GPS)? De ontwerpers van die website moeten toch eens nadenken en wat gebruiksvriendelijker te werk gaan.
          Mvg
          Weebee
          De webmaster heeft een fulltime job en een jong gezin. Het kan dus soms even duren vooraleer je een reactie krijgt op de site. Want die gaan tussen de tientallen inschrijvingen per dag soms wel even uit het oog verloren. En ik kan het weten, want ik ben die zot

Gr

Tim

Comment

Ik ben er zaterdag zeker weer bij.
            opnieuw wil ik weer zulke foto's maken.

Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Het adres is de Sonnisstraat in Helchteren,je kunt als huisnummer het beste 173 nemen,dan nog een paar honderd meter rechtdoor en dan ben je er.
              Ik weet niet of je iets aan deze link hebt,als de link het doet zie je de straat en het gebied.
              <http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.056826,5.409479&spn=0.024061,0.0661 75&t=h&z=14>

Zaterdag of Zondag maakt niet veel uit.
              Op zaterdag lijkt mij zelf ook het leukst,dan zit de spanning er goed in,bij hond en musher.
              Programma is hetzelfde geloof ik,op zondag heb je natuurlijk de prijsuitreiking.
              Als je om 09:00 daar bent ben je goed op tijd.
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Re: 5&amp;6 december - Pampa Sleddog Race - Houthalen

Ik dacht dat dat enkel voor rashonden en 'lookalikes' was.

Ik zie enkel foto's van Alaskan Husky's, een gebruikskruising (husky en malamute x greyhound, border collie en duitse staander).

Zeker op de laatste foto lijkt het meer op een meute foxhounds of border collies dan wat anders.

Wel mooie foto's natuurlijk.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Deze race is inderdaad voor de 4 erkende sledehondenrassen (Alaskan malamutes, Siberische huskies, Groenlanders en Samojeden) en de alaskan huskies (kruisingen) zijn op deze race ook toegelaten, dat is zeker niet overal. Andere rassen zijn niet toegelaten.

Als ik ons startnummer op tijd weet zal ik deze hier doorgeven, dan heb ik misschien een beetje meer kans op weer een aantal superfoto's

Comment

Ons startnummer is 79, we starten om 13:14. Dus heel graag mooie fotokes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein Bekijk bericht
                      Ons startnummer is 79, we starten om 13:14. Dus heel graag mooie fotokes
                      Ik doe mijn best

Comment

Het gaat regenen

Comment

Van de organisator 'n mailtje gekregen dat ik ook toegang krijg als fotograaf. Wij mogen ons dan blijkbaar direct op de piste begeven, zonder controle?
                          Canonian

Comment

Re: Pampa Sleddog Race

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                            Net zoals vorige jaren, kom ik uiteraard niet op mijn verjaardag... Zondag dus geen optie
                            Pillen opladen hé ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
                              Van de organisator 'n mailtje gekregen dat ik ook toegang krijg als fotograaf. Wij mogen ons dan blijkbaar direct op de piste begeven, zonder controle?
                              Je mag overal bij, althans vorig jaar.

Lijkt me geen probleem hoor

Comment

verschrikkelijke ervaring daar...
                                we stonden daar op een bocht foto's te maken en 100 meter verder is er een man gestorven aan waarschijnlijk een hartaanval... Diezelfde man was ons nog geen minuut voorheen voorbij gekomen met zijn honden en lag plots roerloos op de grond, temidden van het grote militaire domein.
                                ---
                                canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

Comment

Working...
                                X