Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

    ticket vandaag ontvangen van schoonpa
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • #32
      Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

      heeft er iemand zijn tickets al ontvangen? paar weken terug besteld en betaald maar tot op heden nog niets gekregen...
      Nikon D60 | Nikkor 18-55 VR | Nikkor 55-200 VR | Sigma 10-20

      Comment


      • #33
        Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

        Oorspronkelijk geplaatst door unexpected Bekijk bericht
        heeft er iemand zijn tickets al ontvangen? paar weken terug besteld en betaald maar tot op heden nog niets gekregen...
        Waar heb je ze besteld? Ik heb ze via internet besteld op the ticket factory, ik kreeg onmiddellijk een e-mail terug met de bevestiging van de bestelling en betaling (ik had met VISA betaald) en er stond ergens in vermeld dat de tickets mij zouden toegestuurd worden. Dit bleek dus niet het geval want in de bijlage van één van die mails zat een blad dat moest uitgeprint worden. Op dit blad staat een barcode, ik veronderstel dat dat dus als entréebewijs geld en dat ze dat daar op een of andere manier gaan scannen. Het betreft hier wel een ticket voor de NTM en de SAS, een duoticket dus.

        Comment


        • #34
          Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

          lees bovenstaande commentaren betreffende ticketbestellingen ...
          heeft er iemand reeds tickets besteld via de email 'natotigermeet2009@mil.be' ?

          update participants & field/air-actions :




          Comment


          • #35
            Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

            En nu maar hopen op goed weer ;-)

            Comment


            • #36
              Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

              Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              Waar heb je ze besteld? Ik heb ze via internet besteld op the ticket factory, ik kreeg onmiddellijk een e-mail terug met de bevestiging van de bestelling en betaling (ik had met VISA betaald) en er stond ergens in vermeld dat de tickets mij zouden toegestuurd worden. Dit bleek dus niet het geval want in de bijlage van één van die mails zat een blad dat moest uitgeprint worden. Op dit blad staat een barcode, ik veronderstel dat dat dus als entréebewijs geld en dat ze dat daar op een of andere manier gaan scannen. Het betreft hier wel een ticket voor de NTM en de SAS, een duoticket dus.
              Hier dus hetzelfde. Heb ook die mails ontvangen met bijlage, maar als ze schrijven dat ze tickets gaan opsturen neem ik toch aan dat ze dat ook doen?
              In elk geval bedankt om het eens op te halen, want ik dacht dat het bij mij was foutgelopen.

              Mvg
              Gert
              Feedback is the breakfast of the champion

              website

              Comment


              • #37
                Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                Oorspronkelijk geplaatst door pre Bekijk bericht
                Hier dus hetzelfde. Heb ook die mails ontvangen met bijlage, maar als ze schrijven dat ze tickets gaan opsturen neem ik toch aan dat ze dat ook doen?
                In elk geval bedankt om het eens op te halen, want ik dacht dat het bij mij was foutgelopen.

                Mvg
                Gert
                bijlage met barcode = toegangskaart
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #38
                  Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                  update ivm bestellingen tickets ...

                  Na enkele posts te hebben gelezen ( en zelf nog geen tickets te hebben besteld ), heb ik even contact opgenomen met KB Airbase.
                  Men bevestigde me dat alle problemen verholpen zouden zijn en normale service kan worden verleend.
                  Ik heb alleszinds besteld via het emailadres. Kom je rechtstreeks op de KB basis zelf en kreeg zelfs binnen 24h per email de faktuur ter betaling. Kostprijs voorverkoop = 20 EUR/persoon. Je krijgt eveneens een ID-badge bij het faktuur ( alle in pdf-docs ). Je wordt dan vriendelijk verzocht deze ID-badge in te vullen, zodat je een snelle doorgang kan worden verzekerd aan de inkom. De betaling geschiedt rechtstreeks aan KB Airbase zelf via bankoverschrijving.
                  Tot hiertoe kan ik alleen maar zeggen : Correcte Service

                  Het emailadres zelf : natotigermeet2009@mil.be
                  vergeet wel niet je naam + adres en aantal tickets te vermelden voor hun fakturatie !
                  Een en ander kan je allemaal nalezen op de NT - website : http://www.natotigers.org/tigermeet/premeet.php?ntmID=48



                  ... nu enkel nog de weergoden gunstig stemmen

                  Comment


                  • #39
                    Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                    Hoe zit het met de parking,waar parkeer je het best.Poorten gaan open om 8u om hoe laat begint dan de Tigermeet zelf? Ik kom van de kust zal wel vroeg moeten opstaan zeker
                    en dan nog hopen dat we niet inde file staan(Antwerpen of Brussel wat is beter).

                    En inderdaad tickets via de basis,direct email terug met factuur +ID.
                    Als dat geen service is.

                    Groetjes,
                    Robert
                    Panasonic TZ 7 - FZ 35
                    Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

                    Comment


                    • #40
                      Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                      Ik heb mijn tickets via Ikwileenticket besteld en heb ook een bijlage met een barcode erop gekregen.

                      Is het voldoende dat je die afdrukt en meeneemt naar het event???

                      En waar kan je die dan afchecken ?
                      Nikon D60 | Nikkor 18-55 VR | Nikkor 55-200 VR | Sigma 10-20

                      Comment


                      • #41
                        Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                        update tickets :

                        woensdag, 2/09, tickets besteld
                        donderdag, 3/09, faktuur + IDcard met email aangekregen en zelfde dag betaald
                        donderdag, 10/09, tickets met de post mooi aangekregen

                        conclusie : + voor ABL @ KB !

                        Comment


                        • #42
                          Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                          Oorspronkelijk geplaatst door unexpected Bekijk bericht
                          Ik heb mijn tickets via Ikwileenticket besteld en heb ook een bijlage met een barcode erop gekregen.

                          Is het voldoende dat je die afdrukt en meeneemt naar het event???

                          En waar kan je die dan afchecken ?

                          Kun je even nagaan bij KB mensen zelf, emailtje sturen naar natotigermeet2009@mil.be, men antwoord je binnen de 24h.

                          Comment


                          • #43
                            Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                            Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                            Hoe zit het met de parking,waar parkeer je het best.Poorten gaan open om 8u om hoe laat begint dan de Tigermeet zelf?
                            Moeilijk te zeggen. Ze vliegen die dag gewoon hun missie zoals de andere dagen. Mss dat ze erna iets extra doen omdat het spotterdag is. Ik denk niet dat ze voor 9u zullen vliegen. De grootste file die je zal hebben is aan de ingang denk ik.
                            Die dag komen er ook toestellen binnen voor de airshow van Sanicole.

                            Greetings,
                            Schanske

                            Comment


                            • #44
                              Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              Met een trapladder moet je natuurlijk niet "tegen" de afspanning gaan staan anders hoef je dat ding niet mee te sleuren.
                              Hangt er vanaf of ze het gras goed afgedaan hebben hé

                              Greetings,
                              Schanske

                              Comment


                              • #45
                                Re: 18 september - Spottersdag - Kleine Brogel

                                Activiteiten op KB zelf nalv NTM2009 ( zie hun site : NT website )


                                > F16 flying display ... kan je vertellen dat ze met een 12-tal toestellen regelmatig al aan het oefenen zijn geweest, dus daar wordt een feestje rond gebouwd
                                > heb eveneens reeds A10's en Tornado's gezien de afgelopen weken (wellicht in een ander flying-kader...)
                                > verder zou een cat&mouse spelletje worden opgevoerd door een aantal kisten (waaronder F16)
                                > heb ook ergens iets gelezen over een actie met heli / F16 - attack nabij de strip
                                > als Tiger parade, zullen de respectievelijke vliegtuigen zich wel 'even' voorstellen en dan afsluiten met een mooie Tail parade

                                begin 0900 hrs ? mmm misschien optimistisch, jongens hebben breakfast / briefings / etc. ... ondertussen staan wij dan hopelijk te genieten van goed weer met drankje en hapje ... :-)

                                nog een leuke primeur !
                                onze Belgische inzending voor de NTM2009 : F-16AM (FA-87) en het beestje luistert naar de naam 'Blackbird' ( ... not tiger ? ).
                                [MOD]Foto verwijderd. Gelieve enkel foto's te plaatsen die van eigen makelij zijn.[/MOD]
                                foto vind je dan hier : 31sqn KBA Blackbird
                                Last edited by Passione166; 11 september 2009, 19:23.

                                Comment

                                Working...
                                X