Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jdm, zoals je zegt was Jochen daar ook, zoals ikzelf (giant pat), wesley (met lief - we zullen het geweten hebben), tobrin en fredericrom. Waarschijnlijk nog tal van anderen (zou Tribal69 het gehaald hebben?). Buiten de BD-badge zouden we inderdaad eens moeten nadenken over iets "clubachtigs" ... en T-shirt, een petje, een hoedje, ... (een jasje was gisteren niet van doen, toen ik de eerste keer op het grasveld kwam wou ik eigenlijk al terug naar huis van de hitte).
Ik was daar met Jochen en onze respectievelijke madammen, zag daar iemand rondlopen met een 10D en (tja ik ben natuurlijk Giant Pat) gewoon die persoon aangesproken en het bleek Tobrin te zijn. Niet veel later kwam Fredericrom erbij en toen hadden we al een beetje een groepje ... Wesly merkte ons op en hopla ... weeral 1 meer...
Bleek dat er naast ons mensen stonden die Rudy "kenden" van BD ... je ziet de wereld is eigenlijk maar een kleine plek ...
mvg,
Giant Pat
Do or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
ik zie dat iedereen een foto's post van de airshow, ik weet niet hoe ik hem hier op de forum krijg maar kijk alvast eens naar http://www.usefilm.com/image/189281.html
Thanks
Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Frederic: het is genoeg geweest, geef 'm nu maar terug...
Wesley:
en Madam wesley heeft blijkbaar al koppijn als ze nog maar aan de lens denkt
Lol gasten,
Ik heb haar al beloofd dat ik ga proberen te stoppen met roken.
Dus nu nog alleen de keuze maken 70/200 of 50-500.
Ik geraak er maar nie uit
Originally posted by Goody
ik zie dat iedereen een foto's post van de airshow, ik weet niet hoe ik hem hier op de forum krijg maar kijk alvast eens naar http://www.usefilm.com/image/189281.html
Thanks
Frederic: het is genoeg geweest, geef 'm nu maar terug...
Wesley:
en Madam wesley heeft blijkbaar al koppijn als ze nog maar aan de lens denkt
Lol gasten,
Ik heb haar al beloofd dat ik ga proberen te stoppen met roken.
Dus nu nog alleen de keuze maken 70/200 of 50-500.
Ik geraak er maar nie uit
Ne 50-500 hee Wesley!
Wat gaat ge anders komen doen op de volgende airshow? Uw madam schieten? Dat kunt ge thuis toch ook? En zelfs op meer manieren dan op een airshow!
Comment