Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10 augustus sanicole airshow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Phille
    de kans bestaat dat ik er ook even langskom... echter geen zekerheid
    Ik zal sewwes nog eens goed uw zelfportret bestuderen en dan zal ik mijn ogen open houden ,

Dit ben ik samen met mijn vriendin (die is er ook bij).
    Als ge ons herkent, zeg gerust eens goeiendag.
    See you

Comment

'k zal ook een poging doen om jullie uit de massa te halen. Mijn portret kan je hier zien (en ook een fotoke in m'n profiel hier):

en nog een 10D in m'n handen.

Greetz
      TOM
      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Originally posted by wesley
        Originally posted by Phille
        de kans bestaat dat ik er ook even langskom... echter geen zekerheid
        Ik zal sewwes nog eens goed uw zelfportret bestuderen en dan zal ik mijn ogen open houden ,

Dit ben ik samen met mijn vriendin (die is er ook bij).
        Als ge ons herkent, zeg gerust eens goeiendag.
        See you

De vriendin ga ik zeker zien als ze daar rondloopt.... Maar ofdat er dan nog op wesley gelet gaat worden ????
        To make your dreams come true, wake up

Comment

De vriendin ga ik zeker zien als ze daar rondloopt.... Maar ofdat er dan nog op wesley gelet gaat worden ????
          Da ben ik al gewoon, niemand ziet mij nog staan

Comment

Da ben ik al gewoon, niemand ziet mij nog staan

't viel te veel in de lucht te zien, om te zien wie of wat er op de grond rondliep... 'k heb alleen jochen nog gezien als we naar buiten gingen....

Maar in de lucht was het in orde

Comment

jdm, zoals je zegt was Jochen daar ook, zoals ikzelf (giant pat), wesley (met lief - we zullen het geweten hebben), tobrin en fredericrom. Waarschijnlijk nog tal van anderen (zou Tribal69 het gehaald hebben?). Buiten de BD-badge zouden we inderdaad eens moeten nadenken over iets "clubachtigs" ... en T-shirt, een petje, een hoedje, ... (een jasje was gisteren niet van doen, toen ik de eerste keer op het grasveld kwam wou ik eigenlijk al terug naar huis van de hitte).

Ik was daar met Jochen en onze respectievelijke madammen, zag daar iemand rondlopen met een 10D en (tja ik ben natuurlijk Giant Pat) gewoon die persoon aangesproken en het bleek Tobrin te zijn. Niet veel later kwam Fredericrom erbij en toen hadden we al een beetje een groepje ... Wesly merkte ons op en hopla ... weeral 1 meer...

Bleek dat er naast ons mensen stonden die Rudy "kenden" van BD ... je ziet de wereld is eigenlijk maar een kleine plek ...

mvg,
              Giant Pat
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

Comment

De Rudy... jaaa... die naam zegt mij iets...
                http://www.theafricabug.com

Comment

de ondertitels:

Frederic: het is genoeg geweest, geef 'm nu maar terug...
                  Wesley:

en Madam wesley heeft blijkbaar al koppijn als ze nog maar aan de lens denkt

| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |

Comment

Scherpshutters in actie... dat diene F16 maar wa extra gas geeft, ze schieten 'm bijna uit de lucht

TOM

Comment

ik zie dat iedereen een foto's post van de airshow, ik weet niet hoe ik hem hier op de forum krijg maar kijk alvast eens naar http://www.usefilm.com/image/189281.html
                      Thanks
                      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

Comment

Bleek dat er naast ons mensen stonden die Rudy "kenden" van BD
                        lol

Wesley:

en ik maar denken dat het van de zon was dat ze hoofdpijn had, wesley veel succes met haar te overtuigen

visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

de ondertitels:

Wesley:

Lol gasten,
                          Ik heb haar al beloofd dat ik ga proberen te stoppen met roken.
                          Dus nu nog alleen de keuze maken 70/200 of 50-500.
                          Ik geraak er maar nie uit

Comment

Originally posted by Goody
                            ik zie dat iedereen een foto's post van de airshow, ik weet niet hoe ik hem hier op de forum krijg maar kijk alvast eens naar http://www.usefilm.com/image/189281.html
                            Thanks

zo dus

Comment

de ondertitels:

Wesley:

Lol gasten,
                              Ik heb haar al beloofd dat ik ga proberen te stoppen met roken.
                              Dus nu nog alleen de keuze maken 70/200 of 50-500.
                              Ik geraak er maar nie uit

Ne 50-500 hee Wesley!

Wat gaat ge anders komen doen op de volgende airshow? Uw madam schieten? Dat kunt ge thuis toch ook? En zelfs op meer manieren dan op een airshow!
                              http://www.theafricabug.com

Comment

Working...
                              X