Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21&22 november - Canon EOS Discovery Days 2008 - Brussel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 21&22 november - Canon EOS Discovery Days 2008 - Brussel

Oorspronkelijk geplaatst door morbektev Bekijk bericht

(rarara wat krijg ik vandaag in mijn mailbox ? => canon reminder voor de eos discovery days)
    IK OOK! Was wel al op 18/11 verstuurd

Comment

Re: 21&22 november - Canon EOS Discovery Days 2008 - Brussel

Ik ben gisteren ook geweest en vond het enigszins tegenvallen.
      Ja, er was de gelegenheid om met eenderwelke lens plaatjes te schieten MAAR op een gegeven moment mocht je met de lens niet meer rond wandelen en enkel aan de balie waar ze werden uitgereikt foto's maken. Terwijl er op een zevental meter een fotomodel zat dat zeker de moeite was om te fotograferen.

Verder was er niet veel te beleven. Had veel beter gekund. Gelukkig was ik van het weekend in Leuven en heb ik niet veel moeten omrijden. En ja, het EF Lens Work III boek is wel interessant (kreeg je gratis exemplaar van).

Wel de moeite was het om met de 70-200 2.8 en 70-200 4.0 foto's te maken en te vergelijken.
      Ik ben er nog steeds niet uit.

Ook de 17-55 EF-S IS getest en die viel ook goed mee.

Ik zou als organisator er veel meer uit gehaald hebben. Ik zie ook dat ze in Nederland 3 workshops hebben. Waarom kan dat in België niet.
      Een speciale korting ter plaatse had ook zeker wenselijk geweest. Moet kunnen vind ik.

Les aan Canon: als je iets doet, doe het dan tenminste goed.
      Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Working...
      X