Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
21&22 november - Canon EOS Discovery Days 2008 - Brussel
Re: 21&22 november - Canon EOS Discovery Days 2008 - Brussel
Ook geen bevestigingsmail gehad.
Ik ga zaterdag mee met morbektev
Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers
Blijkbaar de enigste die een bevestegende mail gekregen heeft
Deze even on line geplaatst.
Zo kan iedereen een kijkje nemen op de plaats van gebeuren en zich eventueel nog in schrijven.
mvg Luc.
REMINDER EOS Discovery !
Bedankt voor je inschrijving voor EOS Discovery.
We verwachten je graag op vrijdag 21 november doorlopend van 10:00 tot 21:00 uur of zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Je kan je verwachten aan een dag vol inspirerende tips en tricks van de hand van Bert Stephani en een ongezien gamma aan lenzen en EOS camera's!
Uiteraard is het nog altijd niet te laat om vrienden en familie uit te nodigen op dit event. Schrijf ze snel in opwww.eosdiscovery.be
Adres AA Docks: Internationalelaan 7 1070 Brussel (kaartje)
Blijkbaar de enigste die een bevestegende mail gekregen heeft
Deze even on line geplaatst.
Zo kan iedereen een kijkje nemen op de plaats van gebeuren en zich eventueel nog in schrijven.
mvg Luc.
REMINDER EOS Discovery !
We verwachten je graag op vrijdag 21 november doorlopend van 10:00 tot 21:00 uur of zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Je kan je verwachten aan een dag vol inspirerende tips en tricks van de hand van Bert Stephani en een ongezien gamma aan lenzen en EOS camera's!
Uiteraard is het nog altijd niet te laat om vrienden en familie uit te nodigen op dit event. Schrijf ze snel in opwww.eosdiscovery.be
Uit liefde voor fotografie, het Canon Team
Is wat wij te zien kregen als scherm als we ons ingeschreven hebben..
Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers
Heb gisteren toch een bevestiging gekregen:
[REMINDER] EOS Discovery !
Uiteraard is het nog altijd niet te laat om vrienden en familie uit te nodigen op dit event. Schrijf ze snel in op www.eosdiscovery.be
Uit liefde voor fotografie, het Canon Team
Canon 30Dtje ; 2 zoomlensjes ; SpeedLite flitsertje ; een onstabiel statief ; Kleine rugzak
Is wat wij te zien kregen als scherm als we ons ingeschreven hebben..
Dan vermoed ik dat alles OK is, denk ook niet dat we op een toegangslijst zullen staan of zo ,net als Morbektev kreeg ik na inschrijven enkel de mededeling dat mijn inschrijving geregistreerd was.
Ben voor vrijdag ingeschreven, 1 persoon.
Kan me daar ook moeilijk iets bij inbeelden is ook de eerste maal dat ik deelneem, maar vermoed dat het toch niet drummen zal worden, of canon nu een selectie doorvoert of niet ik zou het niet weten.
Aan de reacties en het aantal forumgebruikers die willen gaan te zien zal het zeker niet stormlopen worden.
Wie is er vandaag al geweest?
Wat was er te beleven allemaal?
Mogelijkheid om veel te testen?
Indien ja, dan ook voldoende objecten om op te testen?
De moeite om eigen materiaal mee te zeulen?
Ik ga morgen een kijkje nemen...
(eveneens geen bevestiging via e-mail ontvangen na registreren)
- SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -
Mogelijkheid om veel te testen?
Indien ja, dan ook voldoende objecten om op te testen?
De moeite om eigen materiaal mee te zeulen?
Ik ga morgen een kijkje nemen...
(eveneens geen bevestiging via e-mail ontvangen na registreren)
Je kan ALLES testen zelfs de 800mm 5.6 L IS.
Objecten bitter weinig!!
Eigen materiaal meebrengen, zeker je body, dan kan je lenzen testen en de beelden thuis bekijken.
Workshops: beperkt, beetje marketeerpraat.
Kost niks morgen, maar misshcien wel een tijdje later, als je weer lekkers geproefd hebt....
Mijn bezoekje aan het Ikea restaurant was stukken interessanter dan héél die affaire daar ...
Workshop Bert was het leukste, voor de rest nieks, nada ...
Ahja, ik heb er op een moto gezeten en een 800mm van héél dichtbij gezien, de boel proberen op stelten te zetten ....
Mijn Nikon sensor wouden ze niet kuisen. Ik heb er wel unieke beelden kunnen maken met mijn test exemplaar van Nikon Binnenkort mag je dus wat leuke beelden verwachten op mijn blog!
Comment