Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8/9/10 augustus 08 - Marktrock Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 8/9/10 augustus 08 - Marktrock Leuven

Wie is nog aanwezig en wie met camera?

Ik zal er (al werkend) bijzijn, en wegens zelf geen tijd ben ik eigenlijk nog op zoek naar een fotograaf voor deze drie dagen (of een/twee ervan). Inkom kan voorzien worden. Geďnteresserden: PM aub

Re: 8/9/10 augustus 08 - Marktrock Leuven

Kan je naar Marktrock eigenlijk zonder problemen je camera meenemen? Op de website staat geschreven:
    "Fototoestellen & camera’s
    Eenvoudige fototoestellen vormen geen probleem. Professioneel audiovisueel materiaal is niet toegelaten."
    Kwestie van te weten of het veel zin heeft materiaal mee te nemen... Is een D300 een eenvoudig fototoestel?
    Ik ga vanavond maar voor professionele foto's moet je op mij nog niet rekenen, ga nog eerst heel veel moeten oefenen.
    Nikon D300

Comment

IK vraag mij eigenlijk ook af of je mag fotograferen op vismarkt. Daar is het niet-betalend, dus in principe zou het daar wel mogen dacht ik zo, of niet? Iemand die hier iets over weet, want ik zou vanavond gaan en op de Vismarkt wat foto's willen maken met een eos 40D.

Comment

Ik ben gisteren geweest en heb uiteindelijk het risico niet genomen. Ben ook gewoon naar de vismarkt geweest.

Vermits je daar nergens een ticket koopt waarmee je je akkoord verklaart met hun regels denk ik niet dat ze iets kunnen zeggen. Als ik vandaag nog zou kunnen gaan, dan nam ik mijn camera zeker mee!

Gisteren zag je er wel bijzonder weinig. Denk dat ik op de hele avond maar een 6-tal dslr's heb gezien en daar waren er dan nog 2 van persfotografen bij!

Gewoon zorgen dat je je fototas bij hebt, zodat je hem kan wegsteken als ze opmerkingen maken. Dan kan je hem 10min later nog terug bovenhalen
        Nikon D300

Comment

Zal vanavond op en rond de vismarkt rondlopen. Dus moesten der mensen goesting hebben om mee te gaaan fotofragraferen , laat maar gerust iets weten! (en natuurlijk te herkennen aan heb BD logo op de rugzak )

Mvg,

Vincent
          Vincent blogt

Comment

Gisteren was ik op de Vismarkt. Toch behoorlijk wat fotografen bezig gezien. Ikzelf was er met m'n 450D met 35 1.4L & 85 1.2L.

Comment

Working...
            X