Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Morgen zondag zit ik op Rimpelrock in Hasselt. Nu heb ik me laten vertellen of wijsmaken dat je der niet mag fotograferen. Klopt dit????????
Weet iemand of dit echt zo is en zoja waarom????
man man man, ga het morgen toch eens toepen (proberen) om mijne nikon mee binnen te smokkelen en anders eens goed bluffen.
En anders zal den eerste de beste die ik tegen kom met zene codakske het moten horen.net zoals ze het in Leuven weten maar das een ander verhaal
je kan altijd een mailke sturen naar de organisatie, met de vraag of het mag!
en eventueel bezorg je hen achteraf de foto's op cd ofzo om hun site te vullen.
is hier al vaker aan bod gekomen.
meest aangeraden is slijmen en buttkissen tot het lukt.
Tegen compacts en bridge-toestellen zullen ze niets kunnen doen, want dan hebben ze zo wat 75% van het publiek tegen zich en niet te vergeten dat meer dan de helft van de bezoekers zijn gsm aan de ingang zal mogen laten liggen.
Ik heb nog maar één keer een opmerking gehad tijdens een concert ( Clouseau sportpaleis), maar na 10 minuten mijn FZ5 toch weer bovengehaald en met de rest meegedaan. Niets meer van gehoord die avond.
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment