Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10/9 - Rimpelrock Hasselt (dringend)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10/9 - Rimpelrock Hasselt (dringend)

Morgen zondag zit ik op Rimpelrock in Hasselt. Nu heb ik me laten vertellen of wijsmaken dat je der niet mag fotograferen. Klopt dit????????
    Weet iemand of dit echt zo is en zoja waarom????
    Nikon D90,Nikon D50, Nikon 18-200 VR , SB600, Nikor 35-80, Sigma APO 70-300 macro.

Re: rimpelrock (dringend)

WAT IS VERBODEN OP HET TERREIN?

Verboden zijn : flessen, blikjes, scherpe voorwerpen, wapens, alcohol, honden, bandopnemers, film-, video- en fotocamera's, vuurtjes.
    van de site van rimpelrock meer weet ik ook niet,
    je kan proberen
    JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

Comment

kan toch niet mogelijk zijn dat je je favorieten nie mag fotograferen????
      Nikon D90,Nikon D50, Nikon 18-200 VR , SB600, Nikor 35-80, Sigma APO 70-300 macro.

Comment

Tegen compactjes hebben ze niets hoor.
        Sta je te zwaaien met een DSLR? Dat zal een ander paar mouwen zijn vrees ik.

Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ik denk dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen...gewoon buiten de omheining om wat snapshots / streetphotography te doen.

JanMetDePet
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

man man man, ga het morgen toch eens toepen (proberen) om mijne nikon mee binnen te smokkelen en anders eens goed bluffen.
            En anders zal den eerste de beste die ik tegen kom met zene codakske het moten horen.net zoals ze het in Leuven weten maar das een ander verhaal

Comment

je kan altijd een mailke sturen naar de organisatie, met de vraag of het mag!
              en eventueel bezorg je hen achteraf de foto's op cd ofzo om hun site te vullen.

is hier al vaker aan bod gekomen.
              meest aangeraden is slijmen en buttkissen tot het lukt.

mvg david
              nikon stuff

Comment

Tegen compacts en bridge-toestellen zullen ze niets kunnen doen, want dan hebben ze zo wat 75% van het publiek tegen zich en niet te vergeten dat meer dan de helft van de bezoekers zijn gsm aan de ingang zal mogen laten liggen.

Ik heb nog maar één keer een opmerking gehad tijdens een concert ( Clouseau sportpaleis), maar na 10 minuten mijn FZ5 toch weer bovengehaald en met de rest meegedaan. Niets meer van gehoord die avond.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
                X