Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 Mei - Shootingday " De Leie " II - Ronse (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7 Mei - Shootingday " De Leie " II - Ronse (B)

Fotoclub “ digifotomaarkedal.be “ organiseert op zondag 7 mei een Modellendag. De locatie is een oude weverij in het centrum van Ronse. Wij kregen uitzonderlijk de toestemming om deze locatie te gebruiken. Daar “De Leie “ binnenkort afgebroken wordt is het de allerlaatste keer dat daar de modellendag kan plaatsvinden. Laat deze kans niet liggen.
    Meer info op http://www.digifotomaarkedal.be of http://www.lievenlens.be

Edit Mod
    Titel aangepast aan de forumregels
    mod Jo(han)
    Last edited by Jo; 27 maart 2006, 20:50.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: Shootingday " De Leie " II

Hey Lieven,

vorig jaar was tof, plezant, mooie lokatie.
    Het was echt de moeite om tot daar te komen.

Maar dit jaar wat is dat nu

50 euro inschrijven, 50 euro benzine, en dan tel ik nog niet de kosten die we moeten doen om onze hobby, en niet meer dan dat, uit te oefenen ik ben maar een werkman hoor.
    Als ik dat zo zie, dan hoeft het voor mij niet meer hoor, sorry, want het is wel een mooie lokatie.
    Op de duur zijn we nog verplicht onze kosten gaan door te rekenen aan de modellen.

Comment

tis idd een toffe locatie maar twas leuker toen het gratis was. ik moet ook van nogal ver komen en alles samen wordt het toch een dure dag.

aan de andere kant: lieven steekt er behoorlijk veel tijd in om het te organiseren, als bedankje kan er misschien wel iets van af...
      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

deze modellendag is een organisatie van een nieuwe fotoclub, volop in oprichting. De "opbrengst" van deze dag gaat allemaal naar de uitbouw van een studio

De ene fotoclub organiseert een spaghetti-avond, de andere fotosalon, kaarting,... iedereen doet iets om de club levendig te houden, nietwaar?

Wie ook al es bij het begin van een club betrokken was, weet ook dat in het begin zonder centen niks aan te vangen is...

De deelnameprijs bedraagt 30 euro, je moet wel 20 euro waarborg betalen zodat er toch enige druk is dat fotografen foto's afleveren aan de modellen. Zoals je wellicht kon vermoeden zijn er helaas nog steeds fotografen die graag foto's nemen van modellen, maar geen foto's opsturen naar de modellen zelf. Zij komen niet voor ons plezier, maar om toch ook leuke foto's aan een modellendag over te houden... Hiervoor krijg je 2 maanden de tijd, nadien worden de waarborgen teruggestort...
        Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisly
          deze modellendag is een organisatie van een nieuwe fotoclub, volop in oprichting. De "opbrengst" van deze dag gaat allemaal naar de uitbouw van een studio

De ene fotoclub organiseert een spaghetti-avond, de andere fotosalon, kaarting,... iedereen doet iets om de club levendig te houden, nietwaar?

Wie ook al es bij het begin van een club betrokken was, weet ook dat in het begin zonder centen niks aan te vangen is...

De deelnameprijs bedraagt 30 euro, je moet wel 20 euro waarborg betalen zodat er toch enige druk is dat fotografen foto's afleveren aan de modellen. Zoals je wellicht kon vermoeden zijn er helaas nog steeds fotografen die graag foto's nemen van modellen, maar geen foto's opsturen naar de modellen zelf. Zij komen niet voor ons plezier, maar om toch ook leuke foto's aan een modellendag over te houden... Hiervoor krijg je 2 maanden de tijd, nadien worden de waarborgen teruggestort...
          ik zou ook bvb startgeld betalen voor de aanwezigheid van bepaalde fotografen zoals bij onze buurtkoersen en niet te vergeten gebruik maken van de verzekering van BD
          Last edited by Guest9; 23 maart 2006, 12:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf
            Hey Lieven,

vorig jaar was tof, plezant, mooie lokatie.
            Het was echt de moeite om tot daar te komen.

Maar dit jaar wat is dat nu

50 euro inschrijven, 50 euro benzine, en dan tel ik nog niet de kosten die we moeten doen om onze hobby, en niet meer dan dat, uit te oefenen ik ben maar een werkman hoor.
            Als ik dat zo zie, dan hoeft het voor mij niet meer hoor, sorry, want het is wel een mooie lokatie.
            Op de duur zijn we nog verplicht onze kosten gaan door te rekenen aan de modellen.
            De modellendag staat in functie van de nieuwe fotoclub.
            Om een fotoclub op te richten is er geld nodig voor studiomateriaal, enz...
            Om in de leie binnen te mogen is er een verzekering nodig.
            Nu om geld in de lade te brengen van de fotoclub hebben we besloten om een modellendag in te richten. Wij zorgen voor een locatie, wij zorgen voor de modellen, wij zorgen voor de verzekering.
            In ruil voor de locatie moeten we met de fotoclub een fotoreportage maken om de leie in eer te herstellen ( zal afgebroken worden ) van de stad Ronse.
            Daar zijn allemaal kosten aan verbonden. Om die kosten te dragen is er geld nodig.

We konden ook een spaghetti-avond inrichten om aan geld te komen.
            Maar een modellendag leek ons een betere oplossing.
            Vandaar !

Comment

Door omstandigheden moesten we de vorige maal te snel terug naar huis. Daarom denk ik dat de modellen met alle plezier nog wel eens willen terugkomen. Ze hebben de beste herinneringen aan de vorige organisatie. En als het iets moet kosten, och, dan nemen we dat er bij. Misschien kan er een combideal gemaakt worden, bv. met lidmaatschap van de nieuwe vereniging. Of wat extra's inzake props (motor, tuned cars...)

Ik neem aan dat minstens de modellen niet moeten betalen .

PS Een en ander hangt ook af van het Pinksterweekend, want dan zit ik waarschijnlijk met drie modellen in Ierland.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Wat is €50-€20 (als je zoals verleden jaar, je foto's opstuurt naar het model, zoals afgesproken) =€30 voor dit.
                Ga gewoon eens minder boodschappen doen of eens minder op restaurant.

Je vindt er een pracht locatie en alles is is op voorhand voor jou georgainseerd. Als je zelf een model inhuurt kom je er niet met €30. Op zo'n shoot heb je meer dan één model en niet de minsten.

Wees blij dat er zijn die dit voor een andere willen doen en het geld dan nog bedoeld is ten gunste voor derden en niet voor zichzelf!!!
                www.bartdeweer.be

Comment

Ik wil er zeker en vast weer bij zijn, de locatie is schitterend én het is voor een goed doel... Ik breng voor deze dag mijn eerste model mee. Ik stuur nog de nodige mail door met de gegevens. Een gemiste kans voor de afwezigen...

Comment

De locatie is inderdaad schitterend en ik wil er ook bijzijn. Helaas. Op die dag een trip naar Zuid Engeland geboekt.
                    natwork.be

Comment

[MOD]

Dit topic is verplaatst naar "Waarheen vandaag", waar activiteiten van andere (foto-)clubs aangekondigd kunnen worden. Het forum Shooting Days is voor BD-ers die een shooting organiseren voor BD-ers en kan nooit de bedoeling hebben om winsten te maken. Het énige wat kan, is het vragen van een onkostenvergoeding en deze moet ook effectief dienen om die kosten te vergoeden. Ik denk hier aan toegangstickets, copy's van stadsplannen enz.

Veel succes met het evenement!

Willy
                      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Re: 7 Mei - Shootingday " De Leie " II - Ronse (B)

[QUOTE=lieven lens]Fotoclub “ digifotomaarkedal.be “ organiseert op zondag 7 mei een Modellendag. De locatie is een oude weverij in het centrum van Ronse. Wij kregen uitzonderlijk de toestemming om deze locatie te gebruiken. Daar “De Leie “ binnenkort afgebroken wordt is het de allerlaatste keer dat daar de modellendag kan plaatsvinden. Laat deze kans niet liggen.

Lieven,

Je mag me inschrijven, ik ben vrij die dag.
                        Sandra, Nancy en Thy komen ook mee als model. En ik kan tevens voor een black tuned car zorgen als daar vraag voor is (Alfa Romeo). Rebecca was er graag bij geweest, maar ze zit in die periode in Barcelona.

Leon
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

[QUOTE=Fullator]
                          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                          Fotoclub “ digifotomaarkedal.be “ organiseert op zondag 7 mei een Modellendag. De locatie is een oude weverij in het centrum van Ronse. Wij kregen uitzonderlijk de toestemming om deze locatie te gebruiken. Daar “De Leie “ binnenkort afgebroken wordt is het de allerlaatste keer dat daar de modellendag kan plaatsvinden. Laat deze kans niet liggen.

Lieven,

Je mag me inschrijven, ik ben vrij die dag.
                          Sandra, Nancy en Thy komen ook mee als model. En ik kan tevens voor een black tuned car zorgen als daar vraag voor is (Alfa Romeo). Rebecca was er graag bij geweest, maar ze zit in die periode in Barcelona.

Leon
                          Thanks voor uw deelname aan de modellendag.
                          De modellen kunnen inschrijven door een mail te sturen met al hun gegevens + een foto (om op de site te zetten ) met naamsvermelding van de fotograaf.
                          Er is vraag naar een wagen vanwege enkele fotografen maar " Gert " zorgt voor een witte Mustang.
                          Een getunde wagen is ook steeds welkom he !

Comment

wie komt er allemaal van op BD als ik vragen mag? dan kan ik er eindelijk zondag es een gezicht op 'plakken', want die nicknames pff...
                            Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Working...
                            X