Met als titel “Op Gelijke Voet !?!” organiseerde het gemeentebestuur van Anderlecht, in samenwerking met de Brusselse Hoofdstedelijke Regering een fotowedstrijd met als thema gelijkheid/ongelijkheid op de werkvloer. Naar aanleiding van dit initiatief is er een fototentoonstelling, met naast o.a. de foto’s van de fotowedstrijd, een speciale reeks van 25 foto’s die ik voor dit initiatief maakte.
In het totaal zijn er 50 foto’s te bekijken.
Iedereen is van ganser harte welkom van 26 april tot 1 mei 2006 van 10-18 uur (gratis toegang) in de Hall van het Congress Center RSCA - Constant Vanden Stock (gekend door de voetbal liefhebbers als “den Anderlecht)
Een bezoek aan deze tentoonstelling kan (lees: moet ) uiteraard gecombineerd worden met een bezoek aan mijn tentoonstelling in DILBEEK “Het Woord Foto” zie topic. Dat is immers slechts een afrit verder op de Brusselse ring.
Op het pleintje voor het Congress Center is er ook een tulpentapijt...
en voor de shoppers, zit je op enkele honderd meters van het "WESTLAND-SHOPPING-CENTER" van Anderlecht.
Maak er een prettige uitstap van, veel plezier!
foto©MJ SMETS
In het totaal zijn er 50 foto’s te bekijken.
Iedereen is van ganser harte welkom van 26 april tot 1 mei 2006 van 10-18 uur (gratis toegang) in de Hall van het Congress Center RSCA - Constant Vanden Stock (gekend door de voetbal liefhebbers als “den Anderlecht)
Een bezoek aan deze tentoonstelling kan (lees: moet ) uiteraard gecombineerd worden met een bezoek aan mijn tentoonstelling in DILBEEK “Het Woord Foto” zie topic. Dat is immers slechts een afrit verder op de Brusselse ring.
Op het pleintje voor het Congress Center is er ook een tulpentapijt...
en voor de shoppers, zit je op enkele honderd meters van het "WESTLAND-SHOPPING-CENTER" van Anderlecht.
Maak er een prettige uitstap van, veel plezier!
foto©MJ SMETS
Comment