Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aarzel niet om me een seintje te geven als je langskomt dan probeer ik er ook te zijn!
Plan je een bezoek aan deze tentoonstelling? Misschien kan je het wel combineren
met een andere fototentoonstelling "OP GELIJKE VOET" meer info zie topic
Gefeliciteerd! Jammer genoeg net iets te ver weg, maar stilletjes hoop ik dat je met de co-exposant een digitale versie op het Internet gaat inrichten...
Gefeliciteerd! Jammer genoeg net iets te ver weg, maar stiletjes hoop ik dat je met de co-exposant een digitale versie op het Internet gaat inrichten...
Groeten, Miriam
Dag Miriam
Dilbeek is inderdaad wat ver voor jou om af te komen, dat begrijp ik best.
Op de tentoonstelling zijn nieuwe foto's te zien.
Maar je kan de sfeer opsnuiven op mijn website, en op mijn weblog: VIERKANT vind je naast foto's ook poëzie van Roger M.J. de Neef.
Info over Roger M.J. de Neef vind je eveneens op mijn website bij: EXPO
Re: 13/04 - 29/04/2006: Het Woord Foto - Dilbeek (B)
Plan je een bezoek aan deze tentoonstelling? Misschien kan je het wel combineren met een andere fototentoonstelling "OP GELIJKE VOET" meer info zie topic
Re: 13/04 - 29/04/2006: Het Woord Foto - Dilbeek (B)
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
Of het deze keer lukt om te komen weet ik nog niet maar ik wens je even veel succes toe als met de vorige expositie,
want die was van grote klasse.
Hallo Jan... ik hoop dat het je lukt om langs te komen dat zou erg fijn zijn, geef maar een seintje.
Misschien kan je het plannen met de andere tentoonstelling in de buurt die van 26/04 tot 01/05 in Anderlecht loopt zie topic
Comment