Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Normaal gezien als je post bij 'Beginners' of 'gevorderden' moet je ook zeggen op wat je ze beoordeeld wil zien.
Los daarvan; niet slecht als eerste poging. Misschien ietsje te centraal geplaatst naar mijn gedacht. En als ik mij niet vergis, is dat stronkje links scherper dan de paddestoelen zelf...
Qua kleur niet slecht.
Mooie hoedjes. Zoals hiervoor reeds gezegd: het onderwerp staat nogal centraal en de scherpte zit net naast het hoofdonderwerp. Maar het geheel mag er zijn. Stuur er nog maar een paar. Alhoewel, waar zijn er nu nog paddestoelen te vinden?
Niemand die een opmerking maakt over het flitsen en de donkere ondergrond?
Ik heb de indruk dat dit niet de echte kleur van de paddestoelen is, door het flitsen gaat volgens mij het één en ander niet goed.
Waarom probeer je niet eens met langere sluitertijden en plaats je jouw toestel op statief of steen en gebruik je de zelftimer? Uwen paddestoel zal niet weglopen hoor
Als je dan toch wil flitsen, dan zou je het flitslicht kunnen terugkaatsen naar de donkere schaduw aan de onderzijde van de paddestoelen mbv een wit blad of dergelijke, of gewoon ophelderen dus aan de onderzijde!
Comment