Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddestoel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paddestoel

Eerste poging.
    Graag uw mening.
    Last edited by Gleki; 13 maart 2005, 14:16. Reden: Formaat aangepast

Re: Paddestoel

Net terug gezet uit testforum na problemen met link
    Wie geeft zijn mening over deze foto?

Comment

Normaal gezien als je post bij 'Beginners' of 'gevorderden' moet je ook zeggen op wat je ze beoordeeld wil zien.
      Los daarvan; niet slecht als eerste poging. Misschien ietsje te centraal geplaatst naar mijn gedacht. En als ik mij niet vergis, is dat stronkje links scherper dan de paddestoelen zelf...
      Qua kleur niet slecht.
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

Comment

Mooie hoedjes. Zoals hiervoor reeds gezegd: het onderwerp staat nogal centraal en de scherpte zit net naast het hoofdonderwerp. Maar het geheel mag er zijn. Stuur er nog maar een paar. Alhoewel, waar zijn er nu nog paddestoelen te vinden?
        Geniet van foto's maken

Comment

Niemand die een opmerking maakt over het flitsen en de donkere ondergrond?

Ik heb de indruk dat dit niet de echte kleur van de paddestoelen is, door het flitsen gaat volgens mij het één en ander niet goed.
          Waarom probeer je niet eens met langere sluitertijden en plaats je jouw toestel op statief of steen en gebruik je de zelftimer? Uwen paddestoel zal niet weglopen hoor

Als je dan toch wil flitsen, dan zou je het flitslicht kunnen terugkaatsen naar de donkere schaduw aan de onderzijde van de paddestoelen mbv een wit blad of dergelijke, of gewoon ophelderen dus aan de onderzijde!

Greetz, Ronny

Comment

Formaat aangepast.

Comment

Topic verplaatst omdat de foto niet zichtbaar is.
              Gebruik het testforum tot het je lukt en open dan een nieuwe topic op de gewenste plaats.

Comment

Gleki check je link. Geen nummers in de link opnemen. Anders zijn je foto's niet zichtbaar.
                Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

Comment

Link aangepast

Groeten
                  Gleki

Comment

Working...
                  X