Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dropbox/Safari_probleem eenvoudig omzeild, bedankt Laurens !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

    Het DropBox team heeft aangegeven dat dit probleem is opgelost. Je hoeft nu de domeinnaam vooraan in de URL niet meer aan te passen, maar achter de beeldnaam moet wel ?raw=1 staan, en niet ?dl=1 (blijkbaar is dat al minstens een paar jaar het door DropBox aanbevolen achtervoegsel om downloads toe te laten)

    Ik heb dat in mijn eerdere reactie geprobeerd en dat werkt inderdaad. Dit is een voorbeeld van een werkende URL:
    Last edited by Laurens; 26 maart 2021, 12:33.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #62
      Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

      Bedankt Laurens, ik heb het ook eens rap op die manier getest en dat werkt prima, het is weer wat eenvoudiger zo
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #63
        Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

        Toch nog eens gekeken, blijkbaar werken plots de url's van voor enkele maanden ook terug al heb ik er niets aan veranderd ...

        De conclusie is voor mij dat dropbox wel degelijk iets veranderd had en nu ofwel dat terugdraaide of anders zodanig aanpaste zodat alles ook weer werkte zoals voorheen ! - het zat dus wel degelijk bij dropbox !
        Last edited by Frakske; 15 april 2021, 12:52.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment

        Working...
        X