Ik gebruik Safari.
Sinds gisteren kan ik dropboxbeelden die via een rechtstreekse link direct kunnen gezien worden plots niet meer zien.
Ik denk dat een link waarop je moet klikken nog wel werkt.
Als ik op een andere computer onder Firefox kijk dan werkt alles blijkbaar normaal.
Wat heb ik ergens onbewust uitgespookt ?
ik ga hier een stukje aanmaken als test en als voorbeeld.
iets dat op abstract staat:
Dit was met de link zoals we totnogtoe onze beelden invoegden:
poging met de laatste workaround die Laurens voorstelde : plaats je link zoals voorheen maar het woord "dropbox" gewoon wijzigen in "dropboxusercontent" en dan werkt het zoals hier nu
voor dit beeld krijg ik op mijn scherm nu dat stomme kleine vierkantje met vraagteken.
en in de volgende lijn kan ik klikken om het beeld gewoon binnen te halen zoas bv een vergrote versie, ik pak hier gewoon dezelfde versie die ik net hiervoor niet zie en nu zie ik wel een beeld
https://www.dropbox.com/s/39ybjqd0q4oiieq/P2137364-2.jpg?dl=0
Bij de post van bv Blackfly heb ik plots net hetzelfde voor sinds gisteren, het origineel zie ik niet, de vergroting krijg ik wel ...
Weet er iemand raad ?
is er bij dropbox iets veranderd sinds 1 maart ?
Sinds gisteren kan ik dropboxbeelden die via een rechtstreekse link direct kunnen gezien worden plots niet meer zien.
Ik denk dat een link waarop je moet klikken nog wel werkt.
Als ik op een andere computer onder Firefox kijk dan werkt alles blijkbaar normaal.
Wat heb ik ergens onbewust uitgespookt ?
ik ga hier een stukje aanmaken als test en als voorbeeld.
iets dat op abstract staat:
Dit was met de link zoals we totnogtoe onze beelden invoegden:
poging met de laatste workaround die Laurens voorstelde : plaats je link zoals voorheen maar het woord "dropbox" gewoon wijzigen in "dropboxusercontent" en dan werkt het zoals hier nu
voor dit beeld krijg ik op mijn scherm nu dat stomme kleine vierkantje met vraagteken.
en in de volgende lijn kan ik klikken om het beeld gewoon binnen te halen zoas bv een vergrote versie, ik pak hier gewoon dezelfde versie die ik net hiervoor niet zie en nu zie ik wel een beeld
https://www.dropbox.com/s/39ybjqd0q4oiieq/P2137364-2.jpg?dl=0
Bij de post van bv Blackfly heb ik plots net hetzelfde voor sinds gisteren, het origineel zie ik niet, de vergroting krijg ik wel ...
Weet er iemand raad ?
is er bij dropbox iets veranderd sinds 1 maart ?
Comment