Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
test via flickr
Collapse
X
-
-
-
Re: test via flickr
Bij Flickr 'gratis' valt de exif altijd weg bij het plaatsen van de foto op het net/forum, denk ik begrepen te hebben.
Bij de foto op Flickr kan ik wel klikken op uitgebreide exif.
Dus als ik een foto plaats in het forum via flickr, zal ik wat exif zelf toevoegen.
Iemand een tip voor foto /exif plaatsen via Flickr?
Comment
-
Ik ben niet zeker, maar is het niet zo dat je bij Flickr verplicht bent om onder de foto nog enkele links op te nemen?
Zoals je in deze topic onder de foto ziet:
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Links bij Flickr heb ik niks over kunnen vinden:
bij plaatsen van een foto van een ander, kan ik me voorstellen ivm copyright.
Bij mijn eigen foto's lijkt me niet; dan zou ik handiger die url die direct terugkoppelt naar mijn flickr-account moeten nemen, zoals bij mijn eerste test.
wie weet meer over deze flickr link zaken?
Ik probeer Flickr, omdat Tinypic/Photobucket ed. de resolutie snel verlagen.
Comment
-
Met alle drie heb ik problemen. Daarom raad ik Dropbox aan. Je vindt zeker meer draadjes op het forum over hetzelfde onderwerp. Ik weet niet of een invite nog voordelen geeft, maar als je er een wil, dan hoor ik het wel.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Photobucket doet dat niet volgens mij je resolutie verlagenSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk berichtPhotobucket doet dat niet volgens mij je resolutie verlagen
Ik gebruik Photobucket uitsluitend nog voor de screenshots die ik hier post. Als ze die zouden comprimeren, dat is het einde van de wereld niet. Veel ergerlijker vind ik die nieuwe layout. Ik heb die toen weer aangepast naar de oude layout, maar enkele dagen geleden: opnieuw van datte.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtVoorlopig weer niet, maar het is wel ooit gebeurd, hoor!
Ik gebruik Photobucket uitsluitend nog voor de screenshots die ik hier post. Als ze die zouden comprimeren, dat is het einde van de wereld niet. Veel ergerlijker vind ik die nieuwe layout. Ik heb die toen weer aangepast naar de oude layout, maar enkele dagen geleden: opnieuw van datte.
nieuwe layout is ff wennen meer niet.Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment